איסוף החומרים, חשבו מה אתם יכולים לתת לגולשים שלכם

מכל ההחלטות שקיבלתם עד עכשיו, זו החשובה ביותר – מכיוון שהיא עוסקת בסיבה העיקרית לשמה הגולשים שלכם מוכנים להסכים לקבל מכם מיילים, ואפילו לפתוח אותם: התכנים.

נחזור לכלל הבסיס, "צריך לתת כדי לקבל". מה אתם יכולים לתת לגולשים שלכם? שלבו מידע, טיפים, רעיונות, הצעות מקוריות, דוגמאות.
כלל זה מתנגש עם כל מה שלימדו אותנו בעסקים עד היום, על סודיות, על ריגול תעשייתי, על "זה לא לטלפון". מה לא לטלפון? אנחנו מדברים כאן על מידע שיכול להתגלגל ישירות למתחרים שלנו! ובכן, רבותי, אנחנו חיים בעידן חדש, אם הלקוחות שלכם מחפשים מידע הם ימצאו אותו, אצלכם או אצל המתחרים שלכם.


איך לנהל איסוף שיטתי של תכנים בחברה? ישנן שלוש דרכים עיקריות:
א. ייצור מקורי של תכנים. רלוונטי בעיקר אם החברה שלכם עוסקת בייצור תכנים – חברות העוסקות בייעוץ, בהדרכה, במחקר וכדומה.
ב. איסוף שיטתי של חדשות לוהטות ממקורות חיצוניים בארץ ו/או בעולם. ה"טאץ'" האישי של העסק שלכם יתקבל על ידי העטיפה החיצונית, אך מומלץ לחזק אותו על ידי פסקת פתיחה מאת המנכ"ל או מאת סמנכ"ל השיווק.
ג. יצירת שיתוף פעולה בין כמה חברות או עסקים המשלימים את תחום עיסוקכם, כאשר כל חברה כזו מקבלת "פינה" משלה לומר את דברה. אם תחום התמחותכם צר – אופציה זו יכולה להיות מעניינת יותר עבור הקוראים.


נכתב ע"י אביטל יוגב


גלומניה, בניית אתרים בדגש שיווקי

הוסף תגובה