איפור זרחני לקלאברים (מועדונים)

תשכחו מהאיפור הטבעי וכזה שמוסווה בין תווי הפנים, ותרו על גוונים המתמזגים היטב עם העור. הטרנד העכשווי בקרב רוקדי המועדונים הוא איפור זרחני בירוקים וצהבהבים, כזה שיעשה פלאים בתאורת האולטרא סגול. הוא מגיע אלינו היישר מסצנת הדנס של מועדוני ניו יורק.


ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר הגבוה לאיפור מקצועי, מסביר שהאיפור הזרחני על גבול המנוכר לא נולד היום, הוא פשוט עושה קאמבק יחד עם הסנטרופז והפלטפורמות. ראשיתו בתחילת שנות השמונים בסצנת הלילה של האפלולית של המועדונים בתל אביב . המועדון השולט באותה תקופה היה 'הפינגווין' . זקני הקלאברים של אותו עשור ישמחו להזכיר לכל שגם הבנים התאפרו!!


האיפור במועדונים למעשה מכתיב את אופנת הלילה כולה. המראה הוא עמוק, מזוגג משהו.  ו…עכשיו למלאכה, שלב אחר שלב:


הניחו מייק אפ בסיס מהסוג הנוזלי והדק יותר, כזה שזיעת הריקודים לא תהפוך אותו לבוצי. קבעו היטב בעזרת פודרה שקופה.


בנות: מרחו צללית בגוון צהבהב זרחני. מסגרו את קו העין העליון בעפרון שחור. הוסיפו מסקרה שקופה לעטיפת הריסים. הניחו סומק "בובתי" במרכז תפוחי הלחיים בגוון ורוד בייבי.


בנים: מרחו צללית בגוון ירוק זרחני ובעזרת עיפרון שחור מסגרו את העין ,כעת הוסיפו אלמנטים קישוטיים כיד הדמיון. קנחו שניכם בגלוס למראה שפתיים בוהק ורוצו להתנשק עד שייצא עשן. אגב,המשקיעים מוזמנים להוסיף ריסים מלאכותיים בגוון זרחני (להדביק בעזרת דבק גוף) . והכי חשוב, לא לשכוח להסיר את האיפור לפני השינה.


ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור

הוסף תגובה