איפור לשפת הים: מספיק להדגיש את גלגל העין בגוון אחד

להיראות מאופרת ורעננה על חוף הים – נראה לעתים כמשימה בלתי אפשרית. האיפור שכה עמלנו עליו טרום היציאה מהבית, הופך במהירות לנוזל ועיסתי. איך בכל זאת ניתן להיראות מצוין על שפת הים? 


1. לפני הכל יש למרוח בנדיבות על הפנים משחת לחות מרגיעה. לאחר מכן, יש להתאים את סוג המייק-אפ לעור. לעור יבש נשתמש במרקם מוצק ולעור שמנוני במרקם נוזלי, שניהם בעלי מסנני קרינה  ועל בסיס סיליקון שימנע את הסרתו במגע עם מים.
2. יש לקבע את המייק-אפ בעזרת  פודרה על בסיס סיליקון, כדי ליצור מראה מט ואחיד לאורך זמן. מרכיב הסיליקון  בפודרה יאפשר מגע במים ללא חשש שיוסר.
3. אזור העפעפיים נוטה במיוחד להזיע. על מנת שהצלליות לא תימחקנה במגע עם המים בים/בריכה, או לחות בכלל, יש להניח צלליות קרם על בסיס שעווה .
4. באופן כללי, אופנת האיפור בקיץ 2007 היא די מינימליסטית (הצהוב ולבן הם האופנתיים). מספיק להדגיש את גלגל העין בגוון אחד. ניתן להעצים את המראה בעזרת מריחת עפרון עיניים על בסיס שעווה,  בגוון לבן, צמוד לשורש בריס התחתון.
5. יש להשתמש במסקרה מסוג ווטר-פרופ (עמידה במים).
6. לפני הנחת השפתון יש להזין את השפתיים בלחות בעזרת מקלון, ע"מ למנוע פיצוצי יובש. קיימים בשווקים מס' סוגים של שפתונים עמידים במים.


 ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור


 

הוסף תגובה