אלעל elal שירות לקוחות

אלעל שירות לקוחות 03-977-1111

חברת אל על נוסדה עם הקמת המדינה כחברת התעופה הלאומית הרשמית של ישראל וההיסטוריה התעופתית שלה שלובה בהיסטוריה הישראלית. גם כיום, לאחר שהופרטה, ממשיכה אל על לפעול ברוח לאומית ומתוך מחויבות גבוהה למדינת ישראל. חברת אל על דורגה ע"י IATA כחברת תעופה מהיעילות בעולם.

איך פונים לחברת אל על?

מוקד השירות הטלפוני:

2250*   / 03-9771111

באתר:

https://www.elal.com

כתובת למשלוח דואר:

אל על נתיבי אוויר לישראל

מחלקת קשרי לקוחות

ת.ד. 41 נתב"ג

7015001

אל על – תמונת מצב פיננסית עדכנית

עם הצגת תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2018 מציגה אל על גידול של כ – 11% בהכנסותיה העומדות על 464 מיליון דולר וגידול של כ – 2.5% בכמות הנוסעים המעלה את שיעור התפוסה לכ – 83.8%.

במקביל, נרשם גידול של כ – 15% בהוצאותיה התפעוליות של החברה אשר נובע, בעיקר, כתוצאה מהגידול בפעילות החברה ומעלייה בהוצאות השכר הנובעת בעיקר משחיקתו של הדולר אל מול השקל ומהעלייה בשכר המינימום. עליית מחירי הדלק מהווה אף היא נתון בעל השפעה משמעותית על הרחבת הוצאות החברה. ההפסד הנקי לרבעון זה עמד על 44 מיליון דולרים.

הכי בבית בעולם? תלוי את מי תשאלו

הישראלים אוהבים להרגיש בבית. לכן, רבים מהם נוהגים לטוס עם אל על כשהם חוסכים בתחנות ביניים, וגם אם משלמים יותר, בטוחים שזה שווה בשביל להישאר במגרש הביתי גם בשחקים. לרוב, רמת שביעות רצון הלקוחות מרמת היעילות של החברה ומרמת העמידה בזמני הטיסות הינה גבוהה. גם תפקוד צוות הדיילים זוכה, במקרים רבים, לשבחים.

עם זאת, נרשמו בהחלט תלונות על שירות דיילים מזלזל ועל התעלמות מכוונת מתלונות נוסעים, על חוסר התייחסות לתלונות נוסעים לאחר טיסה בגין חוויית טיסה גרועה ועל מדיניות ביטולים חסרת הגינות המאפשרת רכישת כרטיס חדש בתוספת עלות למרות שהביטול היה מצד החברה ולא מצד הנוסע.

הוסף תגובה