אנשים רבים מאמינים יותר לאנשים ש"לא קשורים" למכירה

נניח שללקוח הפוטנציאלי יש שאלה לגבי המוצר, או שהוא מתעניין באמינות שלו ואיכותו. מה דעתכם, למי הוא יאמין יותר? למוכר שמעוניין בביצוע העסקה או ללקוח מזדמן כמוהו עצמו?


אנשים רבים מאמינים יותר לאנשים ש"לא קשורים" למכירה, כיוון שחושבים שדעתם יותר תואמת את המציאות.


אז למה שלא תחשבו על זה? לדוגמה, תקימו צוות של כמה עובדים שיגלמו תפקיד של "לקוחות" שרוצים ומוכנים לענות על כל השאלות של הלקוחות האחרים.


המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה