באילו מצבים כדאי לפנות לעורך דין פלילי?

לעיתים אנו או בני משפחה זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי בנושא מסויים ולשם כך כאמור נצטרך לחפש עורך דין פלילי שיתאים לצרכים שלנו.  בחירה של עורך דין היא אינה דבר פשוט והיא לעיתים כרוכה במשתנים רבים ובמצב בו אנו נמצאים. אנו ממליצים לבחור את העורך דין שלכם על פי מספר כללי מפתח שיעזרו לכם ברגע בו באמת תצטרכו עורך דין שיתאים לכם. הקריטריון  הראשון הוא חיבור אישי, שכן בסופו של דבר העורך דין שלכם הוא אדם שאתם צריכים לעבוד עימו באופן צמוד ותדיר במקרים מסויימים ולכן זה חייב להיות אדם שמשדר באותו גל כמוכם. חייבת להיות כימיה, תקשורת טובה ויחסי הבנה בין הצדדים.

שנית חשוב מאוד גם הרקורד שלו בתיקים פליליים שכן אתם לא רוצים להגיע למצב שבו מייצג אתכם עורך דין בעל רקורד של הפסדים רבים בבית המשפט שכן ככל הנראה מדובר בעורך דין פלילי שלא בקיא ברזי החוק ותקדימים בנושאים שונים. לאחר שנתנו לכם שני קווים מנחים כלליים לבחירת העורך דין שלכם ניתן לכם שתי דוגמאות באילו מצבים כדאי לפנות לעורך דין פלילי.

 

זימון לחקירה

לעיתים כאשר אנו נקראים לחקירה בנושא מסויים, בין אם זה קשור בנו באופן ישיר ובין אם אנו קשורים לנושא באופן עקיף תמיד מומלץ להיוועץ עם עורך דין פלילי בטרם אנו מגיעים לחקירה שלנו. עורך דין פלילי שמכיר היטב את רזי החוק יוכל להגיד לכם איך להתנהג בחקירה שלכם ומה לומר לחוקרים על כל שאלה שאנו נשאלים. בנוסף עורך דין פלילי יאמר לכם בדיוק מהם הזכויות שלכם ואת כל מה שאתם צריכים לדעת בטרם תגיעו לחקירה שלכם בתחנת המשטרה.

 

ייעוץ

לעיתים לא צריך לחכות שיזמנו אותנו לחקירה או להמתין לכך שיוגש נגדנו כתב אישום ועדיף להקדים תרופה למכה. לכן אם יש לנו ספק בנושא מסויים שבו ייתכן ואנו חשופים בפני החוק כדאי מאוד שניוועץ בעורך דין פלילי. שימוש בשירותי ייעוץ של עורך דין פלילי לאו דווקא אומר שעשינו משהו שאינו חוקי או אנו עתידים להיכנס לכלא והוא תמיד מומלץ במקרים בהם יש לנו ספק כלשהו בנושא החוק. יש לזכור שאנו לא בקיאים בסעיפי החוק ותמיד כאשר יש לנו איזו שאלה בנושא משפטי כדאי מאוד לפנות למי שכן מבין בחוק כגון עורך דין פלילי

הוסף תגובה