בגדי הריון – איך בוחרים?

הריון זוהי המרגשת שבבשורות. החיים החדשים המתחילים להתפתח ברחם מציפים בתחושות מרוממות ומיוחדות. הריון דורש כמובן שינויים באורח החיים. הם דורשים מעקב, דורשים נטילת תוספי תזונה מתאימים והם גם דורשים לבוש מתאים ונוח. מתי עלינו לקנות בגדי הריון?

קבלתם את הבשורה המרגשת של ההיריון שיצא לדרך? הריון זוהי בהחלט בשורה מדהימה ומרגשת באופן מיוחד אף אם זהו לא הריון ראשון ואפילו לא שני… החיים המתחילים להתפתח להם בתוך הרחם וליצור אדם חדש נוסכים הרבה כוח באשה העומדת לעבור תהליכים ושינויים לא קלים ולא פשוטים בגופה. השינויים הללו מלווים גם בהרבה תחושות של אי נוחות. אך הציפייה הדרוכה והמעקב אחר ההתפתחות של העובר מחפים על כל הסבל.

לא מיד תצטרכו לרוץ לרכוש בגדי הריון, אך סביר שתוך שלושה או ארבעה חודשים כבר לא תוכל האישה ההרה ללבוש את הבגדים המחויטים שבמלתחה. זה יהיה הזמן לרכוש קולקציה חדשה של בגדי הריון.

בגדי הריון – איך בוחרים?

הבחירה בבדי היריון זוהי בחירה שאמורה להיות מתוכננת לפחות למשך התקופה הקרובה. המידות המשתנות באופן מהיר ומואץ דורשים שינויים בביגוד כמעט מידי חודש כאשר לעיתים בגד חדש שנקנה אך לפני שבועיים כבר לא יוכל להתאים במידות החדשות שנוצרו.

על כן, כאשר אנחנו באים לרכוש את בגדי ההיריון חשוב שנהיה מתוכננים ונבחר בבגדים שיוכלו לגדול אתנו מעט. מה זה אומר? בגדים המיוצרים ותפורים מבדים נמתחים וגמישים או בגדים רחבים יותר אשר יתאימו גם בחודשים הבאים.

בחירה חכמה ונכונה של בגדי היריון יעניקו לאישה את הפתרון המושלם עד לסופו של תהליך ההיריון, עד שהתינוק יגיח סוף סוף לאוויר העולם והאישה תוכל לנסות לשוב לממדיה הקודמים שהיו לפני ההיריון.

 

 

הוסף תגובה