בוחרים בית אבות בפתח תקווה

פתח תקווה ידועה כעיר מרכזית הנושקת לתל אביב. בעיר זו מתקיימות פעילויות מגוונות והיא אף מספקת לתושביה מגוון רחב של מרכזים ושירותים איכותיים. מבין המרכזים החיוניים אי אפשר שלא להזכיר בתי אבות בפתח תקווה. הצוות המקצועי בבתי אבות אלה נכון לסייע לכל מטופל הזקוק לסיוע רפואי.

יתרונותיהם של בתי אבות בפתח תקווה
אף על פי שממבט ראשון נראים בתי אבות בפתח תקווה כמוסדות מאיימים מעט, הרי שהם ממלאים תפקיד חשוב בחייהם של הקשישים. אלה כמה סיבות לשלוח את המטופל לבית אבות:

  • השגחה רפואית צמודה – ישנם מטופלים אשר אינם יכולים לבצע את הפעילויות היום יומיות בכוחות עצמם, והם זקוקים לסיוע מקצועי והשגחה צמודה. לעתים מדובר במטופלים פגועים נפשית שיש להם בעיה בכושר ההתמצאות, ולפעמים מדובר במטופלים המרותקים לכיסא גלגלים ואינם מסוגלים להתנייד באופן עצמאי. בבית אבות מקצועי ואיכותי מותאם הסיוע הרפואי לכל מטופל ומטופלת.
  • חברה – במרבית המקרים הקשישים נמצאים לבדם בבית במשך יום שלם. הילדים והנכדים עסוקים בעבודה ובלימודים והחברים הקרובים רק הולכים ומתמעטים. בתי אבות בפתח תקווה, לעומת זאת, מציעים שורה ארוכה של פעילויות חברתיות, לצד הדיירים שעמם אפשר לשוחח וליצור חברויות.
  • פעילויות מגוונות – בבתי אבות מתקיימות פעילויות נרחבות שלא תמיד פתוחות לקהל הרחב בחינם – קונצרטים, תפילות חגיגיות או הופעות הם רק חלק מההפתעות המחכות למטופלים בבתי האבות.

רגע לפני שחותמים על החוזה
כאשר אתם רושמים את יקירכם לבית אבות בפתח תקווה, אתם חותמים על חוזה עם הנהלת בית האבות. חוזה זה כולל סעיפים מגוונים וחשוב לעבור עליהם לפני החתימה. כך, החוזים הסטנדרטיים כוללים את השירותים שמציע בית האבות עבור המטופלים, שירותי בריאות, תנאי הדיור בחדרו של המטופל, אמצעי התשלום העומדים לרשותם של בני המשפחה, אחריותו של בית האבות על פגיעות שמהן עלול לסבול המטופל, הסדרים במצב של עזיבת בית האבות לצמיתות או עזיבה זמנית למטרות אשפוז, תקופת הניסיון בבית האבות ועוד.
מבקרים את המטופל
המעבר לבית האבות עלול להיות מטלטל עבור המטופל כמו גם עבור בני משפחתו. לכן חשוב להקפיד ולהתייעץ עם אנשי מקצוע מתחומי הרפואה ובריאות הנפש. כמו כן, לפני בחירת בית האבות מומלץ לפנות ליועצת גריאטרית שתוכל לכוון אתכם. ולבסוף, לאחר המעבר, יקירכם יהיה נתון להשגחתו של הצוות המסור בבית האבות, אך חשוב שתשמרו על קשר רציף עם האדם היקר לכם כל כך. לפחות בהתחלה, מומלץ לבקר אותו מדי יום ביומו עד שיתרגל לסביבתו החדשה.

הוסף תגובה