בחירת בתי מלון בתל אביב

יש בתל אביב שפע של מלונות, הפזורים באזורים שונים בעיר ומציעים מבחר נהדר של אפשרויות, לצד מתקנים חדישים ומתוחזקים. תוכלו למצוא בתי מלון יוקרתיים ומושקעים לצד אחרים, פשוטים וזולים.

 

 

אם כך, איך בוחרים בתי מלון בתל אביב ומה חשוב לבדוק לפני שמבצעים את ההזמנה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה:

  • מידת קרבתו אל האטרקציות השונות – תל אביב היא עיר גדולה שמציעה חיי תרבות ופנאי תוססים ושלל אפשרויות לכל דורש. אם אתם מחפשים בית מלון ומתכננים לשלב במהלך השהות שלכם בעיר גם ביקור באטרקציות השונות, חפשו מלון שנמצא לא רחוק מהן, או לכל הפחות קרוב לאמצעי התחבורה השונים. כך לא תצטרכו לבזבז זמן בנסיעות ארוכות ולהשתמש ברכב הפרטי שלכם.
  • מלון הממוקם במרכז התוסס של העיר או באזור שקט יותר – מגיעים לתל אביב לנוח, או רוצים לפחות ליהנות משקט ושלווה בשעות הערב, לאחר שהסתובבתם לא מעט בעיר? בדקו האם המלון המוצע לכם נמצא במרכז תל אביב, האזור בו ממוקמים מקומות הבילוי הרועשים, או שאולי באזור שקט ורגוע יותר.

    אם המלון נמצא באזור מרכזי מאד ובסמוך למוקדי הבילוי המובילים בעיר, צפויים לכם ערבים לא שקטים. נכון, תוכלו להגיע לכל המקומות האלה בתוך דקות ספורות, אולם אם תהיו עייפים בערב, ייתכן שהרעש שבחוץ יפריע לכם מעט.

  • התייחסות אל העונה – תל אביב מושכת אליה נופשים לאורך כל השנה, אולם במהלך הקיץ היא עמוסה עוד יותר בתיירים מכל העולם וגם בלא מעט ישראלים. בתקופה זו צפוף בעיר, צפוף מאד בבתי המלון וגם המחירים גבוהים יחסית, בהשוואה לחורף.

    הדבר נכון גם לגבי החגים. ולכן, אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות ולמצוא בקלות מקום לינה פנוי, תכננו לקיים את החופשה שלכם בחורף או בתקופה פחות עמוסה. אפשרות נוספת היא הזמנה מראש. אם תקפידו להזמין את בית המלון מראש, תוכלו למצוא חדרים פנויים בקלות רבה יותר וגם במחירים זולים בהרבה.

  • סוגי החדרים – מגיעים אל העיר עם הילדים? מתכננים אולי חופשה רומנטית של כמה ימים עם בן או בת הזוג שלכם? בדקו אילו חדרים יש בבית המלון. אם אתם משפחה עם ילדים, חשוב שבמלון הנבחר יהיה חדר משפחתי, גדול ומרווח. אם אתם זוג – חדר מפנק, מסוגנן ואינטימי הוא הפתרון עבורכם.

    היכנסו לאתר בית המלון, בחנו את התמונות המוצגות באתר והתעכבו על התמונות שמציגות את החדרים בבית המלון. הן יספקו לכם לא מעט מידע חשוב עליהם.

הוסף תגובה