ביקור בדיסניוורלד אורלנדו בחורף

ביקור בדיסניוורלד אורלנדו בחורף


המיקום הדרומי של אורלנדו מעניק אקלים חם יחסית כל השנה.
הטמפרטורות הקלות בשעות היום הופכות את החורף לזמן אידיאלי ליהנות ממזג אויר יפה ונעים במתחם השעשועים של דיסני וורלד אורלנדו.

בנוסף, אורלנדו בדרך כלל פחות צפופה בחורף מאשר בתקופות אחרות של השנה. לכן, חופשת חורף מומלצת ואף מושלמת למי שמעוניין לנפוש בעונה זו.
מלונות רבים של דיסני וורלד מציעים מתקני מים יוצאי דופן. כמה מהמועדפים הם Boardwalk Inn, אתר הנופש של מועדון החוף, אתר הנופש הקריבי ביץ' ואתר נופש של יאכטות. בנוסף, בריכות מקורות ובריכות חיצוניות מחוממות, בריכות מסיביות, מגלשות מתפתלות, שיזופי-ים עמוסי טרקלין, אמבטיות חמות, בריכות כניסה אפסיות, מפלים וגלי כיף והכל מול נופי המים המעוצבים של דיסני – שם משפחות יכולות להנות במשך שעות!

החל מעיצוב שובה לב וחוויות אופי ייחודיות ועד פינוקים טעימים ורגעים קסומים, יש משהו מאד מיוחד בתקופת חג המולד בדיסני וורלד אורלנדו.
תוכלו לבדוק את כל ארבעת הפארקים בדיסני. אם אתם מתכננים טיול של ארבעה ימים או פחות בתקופות עמוסות יותר של השנה, לא תוכלו להנות ולחוות את כל האטרקציות.

בדיסני וורלד אורלנדו יש המונים שמבקרים כל השנה.
ינואר למשל הוא אחד החודשים האחרונים שנחשבים "מחוץ לעונה".
מחירי השיא הגבוהים מתקופת החגים יורדים באופן משמעותי ואפשר להנות ממחירים זולים של מותגים במחוז החנויות המפורסם של דיסני וורלד.

לרכישת כרטיסי כניסה לפארקי השעשועים של דיסני וורלד אורלנדו
במחיר מוזל
התקשרו עכשיו: קלאסיק טרוול 03-5284010

הוסף תגובה