בניית אתרים רספונסיביים בחינם

עולם בניית האתרים הולך ומתפתח מיום ליום, ואיתו גוברות הפעולות והטכניקות שניתן לבצע באתרים החדשים. אם בעבר היה מדובר בפעולה מורכבת שרק אנשי מקצוע ידעו לבצע, הרי שהיום ניתן להשיג יותר ויותר תוצאות לגמרי לבד. כך, ניתן לבצע פעולות שנכון לעכשיו לא מספיק גולשים יודעים על קיומן, דוגמת בניית אתרים רספונסיביים בחינם.

מה זה אתר רספונסיבי?

ההגדרה הפשוטה של אתר רספונסיבי היא האפשרות המובנית הקיימת בו להתאים את המוצג באתר למכשיר בו הוא מופיע – בין אם מדובר במחשב עם מסך גדול, בטלפון נייד, בטאבלט או בכל מכשיר עם גישה לדפדפן האינטרנט. מבחינה ויזואלית, מדובר בשמירה נכונה של הפרופורציות בעמוד האינטרנט, כאשר כל הפרטים החשובים מופיעים באתר בצורה הגיונית ונוחה לשימוש. אך חשוב להבין כי לא מדובר רק בפרופורציות הקשורות בגודל האלמנטים בדף, אלא גם בבחירה חכמה של מיקום אותם אלמנטים: אתר רספונסיבי לא מציג רק אייקונים קטנים, אלא הוא מתעדף את האפשרויות החשובות להצגה באתר, וכן הוא משנה לחלוטין מיקומים של באנרים בהתאם למידות המסך ועם התאמה רבה לדרישות הנוחות של הגולש באתר.

למה זה חשוב?

חשיבותה של הרספונסיביות אינה רק אסטטית, אלא יש לה השלכות מרחיקות לכת על נתוני הכניסה והתנועה באתר: אם גולש שנכנס לאתר אינו מקבל מיד את מה שהוא מחפש, מכל סיבה שהיא, הוא ייצא ממנו מיד – וכך אתם תפסידו את מטרתכם. מחקרים מראים כי הגולשים הנכנסים לאתר חדש מקדישים לו "זמן מבחן" של כמה שנות בודדות, בהן אם לא נוצר ענין ראשוני – הם פשוט ייצאו ממנו ויפנו למתחרים. כך נכונים הדברים גם בשניות שלאחר הכניסה לאתר, כאשר הגולשים אינם קוראים את התוכן המוצג בפניהם, אלא סורקים אותו במבט מהיר. לשם כל אותן דרישות תובעניות, ישנו צורך בהתאמה מרבית של האתר במיוחד למכשירים הניידים – שכן במצב זה הגולשים נעשים חסרי סבלנות עוד פחות, אם מכיוון שהם נמצאים בדרכים ואם מכיוון שהם עושים שימוש במכשיר הנייד לצורך קבלת מידע קונקרטי ודחוף.

בניית אתרים רספונסיביים בחינם – הכל אפשרי

כשם שניתן כיום לבנות אתרים לגמרי לבד ובחינם, כך ניתן לבצע גם בניית אתרים רספונסיביים בחינם ובאופן מקצועי. הפלטפורמות העומדות לרשותכן הן רבות ומפותחות, ותוכלו להבטיח כניסות רבות לאתרכם החדש, בידיעה כי לא מדובר בשירות חדש שאינו מתוחכם, אלא בשירות בניית אתרים רספונסיביים בחינם המציע אתר איכותי ומושקע, שמתאים בדיוק לכם ולצרכים של לקוחותיכם.

המאמר באדיבות אתר sitek.co.il

הוסף תגובה