מה חשוב לחפש אצל בעל מקצוע?

המלצה אישית שלי כבעל מקצוע וותיק 

לקוחות אוהבים כנות!

מה זה אומר? "כנות"

לקוח בסופו של דבר יישאר איתי כלקוח מרוצה לאורך השנים כאשר אני נוהג איתו בשקיפות מלאה, זה אומר שאם אני עושה ללקוח שזה עתה פגשתי תיקון והלקוח הזה הוא מוגבל בתקציב ומבקש תיקון זול, אם אני במקרה הספציפי הזה יודע אצלי בלב שהתיקון לא יחזיק הרבה זמן. אגיד לו את האמת ואת כל האמת.

לקוח ששואל אותי שאלות מקבל תמיד את העובדות הכנות והאמיתיות. כמו בכל תחום כאשר אני מגיע למשהו שאין לי בו נסיון רב עדיין כבעל מקצוע אני אגיד זאת ללקוח ולא אבזבז מזמנו או מכספו. כמו כן אני גם אנסה לברר כמובן האם אני יכול בכל זאת לעזור. אני משתדל שלא לבצע "ניסויים" אצל לקוחות. חבל לכולם על הזמן ועל הכסף. יש לי מורה שמלווה אותי מאז תחילת דרכי וכאשר אני נתקל בבעיה שאני לא רואה פתרון, אני מתקשר להתייעץ איתו ומשתדל שלא לתסכל את הלקוחות.

כמו כן גם אני נהייה מתוסכל לפעמים. במקרים כאלה גם מוטב לדבר בכנות עם הלקוח. אני יכול להגיד לו שהוא מבקש בקשות מוגזמות ומצפה לעבודה או שירות לא הגיוני. הכנות היא תמיד המפתח להצלחה אצלי ומלווה אותי לאורך הרבה שנים.

הוסף תגובה