בפגישה ראשונה, חשוב שתיקח את הבחורה למקום שתרגיש בו נוח

אז הגיע הרגע, עברת כבר את כל השלבים המקדימים, ניגשת אל הבחורה, פעלת בגישה הנכונה, שילבת מספר משפטים ליצירת משיכה ולקחת מספר טלפון. היום הרמת טלפון וקבעת פגישה להערב עם הבחורה. עד כאן הכול זרם חלק ויפה, אבל עכשיו מגיעה השאלה "מה אנחנו עושים בפגישה?" ועוד הרבה לפני זה "לאן כדאי לקחת את הבחורה בפגישה הראשונה?"

כאשר אתה יוצא לפגישה הראשונה עם בחורה, חשוב מאוד שתצא למקום שאתה בעצמך תרגיש בו נוח. מקום שמוכר לך, מקום שאתה אוהב. הרבה גברים מנסים למצוא את המקום האידאלי לפגישה הראשונה ומגיעים למקומות מוזרים (בהמלצת חבר כמובן) שמרגישים בהם לא בנוח ואף מוטרדים.
כאשר אתה קובע את הפגישה שלך, תבחר מקום שאתה אוהב ומרגיש בו נוח, זה יכול להיות בית הקפה השכונתי או המועדון שאתה יוצא אליו עם החברים שלך. במקום מסוג כזה תרגיש יותר נינוח ותיצור אווירה של קלילות וזרימה. דבר זה ישרה את הרגשת הכיף על הפגישה שלך, מה שמבטיח את ההצלחה בפגישה.
למקום מוכר שאתה אוהב יש ערך נוסף, סביר להניח שאם אתה מבלה הרבה במקום, אתה כבר מכיר את האנשים שם. אם אלה המלצריות, הברמנים ואולי אפילו מספר מבקרים קבועים במקום. ברגע שתיכנס תבורך בשלום על ידם, מה שכמובן יעלה את מצב הרוח שלך וייתן לך הרבה קרדיט אצל הבחורה עימה הגעת.


 

הוסף תגובה