בראיון עבודה בוידאו, יש לזכור כי המעסיק איננו מחפש דוגמנים או שחקנים

ניתן להסתכל על ראיון העבודה כעל פגישה עיוורת. גם בפגישה עיוורת, לעתים אנו נחשפים גם לתמונה, אך בפגישה עצמה נוכחים לגלות שהתמונה לא בדיוק עדכנית ובכלל אין לנו ממש כימיה עם בן/בת הזוג, מצב שבהחלט יכול היה להימנע אם הייתה לנו את האפשרות לצפות בסרטון ווידאו עדכני של אותו בחור/ה. ובכן, כיצד נאשש ונחזק את דעתו של המעסיק לזמן אותנו לראיון עבודה באמצעות סרטון ווידיאו?

יצירתיות – אנו יכולים להציג את יצירותינו, ובכך הראינו שיש לנו תחומי עניין נוספים. הצגנו פאן נוסף שלנו בדרך מקורית, דבר שלא ניתן להראות בראיון עבודה שיגרתי. הצגנו את כישורינו ומקצת מהעבודות שלנו, דבר רלוונטי ביותר לבעלי מקצועות חופשיים כגון: גרפיקאים, מעצבים, אומנים, טבחים ועוד.

היו נינוחים – אמנם אנו עומדים בפני מצלמה, אך יש לזכור כי המעסיק איננו מחפש דוגמנים או שחקנים למשרות פיתוח או שירות לקוחות, אחרת הוא היה מבצע אודישנים במקום ראיונות עבודה. המעסיק מחפש אנשים שלווים אשר משרים אווירה נינוחה ורגועה שנעים להיות בחברתם.

היו עניינים – הסרטון חייב להיות קצר וממצה ולהשאיר למעסיק את החשק והסקרנות לזמן אותנו לראיון ע"מ לקבל פרטים נוספים.

ייצוגיות – כשם שלא נגיע לראיון עבודה בפיג'מה, כך לא נצלם ונציג את עצמנו בשווראל או בגד ים. למשרות שונות יש את המראה הייצוגי הייחודי המקובל במקצוע. עו"ד, רו"ח, איש מכירות ומהנדס פיתוח מתלבשים אחרת בעבודתם השוטפת.

חתימה – אתה יכול לסגור את הראיון עם חיוך ובפנייה אישית למעביד, ולומר בדרך מקורית שאתה הוא האדם המתאים ביותר לאיוש המשרה ותשמח לפרט על כך בראיון.

צוות Videojob, כל משרה שרק תרצה

הוסף תגובה