בר מתוקים – השילוב המדהים שישאיר רק טעם מתוק.

אם הייתם באירוע וראיתם בר ממתקים איכותי, בטוח שגם אתם נדבקתם בחיידק וגם אתם רוצים בר ממתקים גם באירוע שלכם. ריכזנו עבורכם את הנקודות שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה לאירוע בלתי נשכח.

מה ניתן לקבל כחלק מבר מתוקים?

בר מתוקים בשילוב עם מפלי שוקולד
מפל שוקולד הוא מכשיר, או יותר נכון אמצעי לתצוגה ויזואלית ייחודית ואופן הגשה מיוחד של פונדו שוקולד שכולנו כבר מזמן למדנו לאהוב.
מפלי שוקולד באים במגוון צורות וגדלים: קטנים, בינוניים, גדולים וענקיים, והתאמת מפל השוקולד מתבצעת על בסיס כמות האורחים שאתם רוצים להפתיע באירוע שלכם.
למפלי שוקולד שונים יש מספר משתנה של שלבים, בגבהים שונים אשר ממוקמים ישירות מעל לקערה המחממת. כל השוקולד שזורם במפל השוקולד מגיע מהקערה המחממת וזורם במורד השלבים השונים.
ניתן לטבול מגוון לא מוגבל של ממתקים במפל השוקולד, גם במהלך הזרימה של השוקולד משלב לשלב, בקערה, או באמצעות שאיבה במזרק שוקולד.
בר מתוקים בריא – בר מוזלי
בר מוזלי כולל יוגורט (אפשר שיהיה דל), גרנולה, צימוקים, סירופים: קרמל, שוקולד, תות, מנגו, מייפל, סילאן ודבש. אגוזים טחונים, אגוזים מסוכרים, קוקוס, מקופלת שוקולד חומה ולבנה, סוכריות צבעוניות, סוכריות חומות, סוכריות גומי.שבבי גביע, פירורי חלבה, פירורי עוגיות וכו'…
מגוון פירות העונה טריים וחתוכים בתפזורת. כל אחד יכול לבחור איזה פירות לשים ב-מוזלי שלו.
בר יוגורט
כל כך הרבה טעמים מתוקים ובריאים – בר יוגורט משגע, מיוחד ומפנק תוך שמירה על הגזרה שלכם! לאחרונה יש דגש על אכילה בריאה, לכן אם אתם רוצים קינוח בריא לאירוע שלכם- שהקינוח לא יהיה עתיר קלוריות מצד אחד ומפנק ומפתיע מצד שני. בר יוגורט הוא הפתרון המתוק והמושלם לכך. בר יוגורט כמו בר מוזלי כולל מגוון פירות העונה טריים וחתוכים בתפזורת ומגוון רחב של תוספות מתוקות.
בר שייקים
אם בא לכם לצנן את האורחים שלכם, או אם אתם מעוניינים באטרקציה נוספת במהלך האירוע או בקבלת פנים או גם וגם??
אטרקציה נוספת שיכולות להוסיף לאווירת האירוע ולהתווסף ל-בר מתוקים שלכם. קיימת אופציה להוסיף בר שייקים רק במהלך האירוע עצמו, זאת אומרת שתהיה עמדה של שייקים מגוונים במהלך כל האירוע עצמו. אם בא לכם להוסיף עניין לקבלת פנים ולהפתיע את האורחים שלכם, בר שייקים הוא הפתעה מיוחדת. על גבי מגש עם כוסות יין מקושטות, במהלך כל הקבלת פנים, כל פעם נגוון עם שייק פירות בטעם אחר. בר שייקים נותן לאירוע גוון אחר, כיוון
פירות מעוצבים
בא לכם להביא זר של פירות מעוצבים למישהו שאתם אוהבים? או סתם להפתיע מישהו ?פירות מעוצבים בשילוב מפלי השוקולד מוסיפים לאירוע טעם מתוק, רעננות ואנרגיות מטריפות. פירות מעוצבים משדרגים את בר הממתקים ומוסיפים ססגוניות לבר. הפירות מוגשים על גבי שיפודים, מה שהופך את בר הממתקים להרבה יותר מרשים וזה גם יותר אסתטי ונוח לטבול את השיפוד בתוך מפל שוקולד.

כמות החברות שמציעות שרותי בר מתוק רבה מאוד, וההחלטה אינה פשוטה בכלל. אך ברגע שתגעו מה אתם באמת רוצים יהיה לכם הרבה יותר קל לקבל את ההחלטה. השווה, בדקו וקבלו את ההחלטה הנכונה. בר מתוקים לאירוע מושלם!

הוסף תגובה