בתי אבות לתשושים

בתי אבות לתשושים

 

רבים מאיתנו חווים סיטואציה לא פשוטה על בשרם. ההורים האהובים שלנו, או הסבא והסבתא האהובים שלנו, כולם מגיעים לגיל בו הזקנה מתדפקת על דלתותיהם, חלקם מאבדים את היכולת הבסיסית לתפקד כפי שהיו רגילים בגיל צעיר יותר וזקוקים לעזרה.

אותה עזרה היא אינה בושה, הרי שזהו תהליך של הטבע, בו כוחנו כבר לא במותננו בגילאים מתקדמים.

ישנם קשישים רבים שלא מעוניינים לשלוח את הוריהם לבתי אבות לתשושים היות ואינם חושבים שהוריהם במצב בו הם זקוקים להיות עשרים וארבע שעות ביממה בבית אבות לתשושים ולכן משאירים אותם לגור בבית או רושמים אותם למסגרת חצי יומית בהם הם רק נמצאים בחברת גימלאים אחרים, מקבלים ארוחת צהריים חמה ולאחר מכן בדרך כלל חוזרים הביתה.

אך כאשר הם חוזרים הביתה, ישנן עוד הרבה פעולות בסיסיות שעליהם לבצע כמו הכנת ארוחת ערב, מקלחת חמה, ואפילו פעולות בסיסיות כמו להתלבש. בשביל רבים מאותם אנשים מבוגרים, זו יכולה להיות משימה ממש לא פשוטה, אפילו מורכבת ובחלק מהמצבים אף מסוכנת. מעוניין במידע נוסף? חייג עכשיו וקבל את כל המידע על בתי אבות לתשושים – פורטל גלי צדק טלפון: 072-2776-555

קרו לא מעט מקרים בעבר בהם שמענו על גמלאים אשר מעדו במקלחת, כאשר לעתים זה נגמר בנס עם מעט מכות יבשות אך במקרים אחרים המצב יכול להיות פחות טוב כאשר אותו גמלאי או גמלאית לא מסוגלים לקום לאחר הנפילה ונשארים לשכב זמן רב עד שיבוא מישהו לגלות את אשר קרה.

כאשר אנו רושמים את היקרים לנו לבית אבות לתשושים אנו לא עושים פעולה אשר תזיק להם, אנחנו בסך הכל לוקחים עבורם החלטה אשר רק תטיב עימם עם הזמן, היות והטיפול הצמוד לו הם זוכים בבית אבות לתשושים הוא טיפול לא פחות טוב מזה שכל בן או בת היו מעניקים להוריהם.

ישנם כאלה שלא רוצים לרשום את הוריהם לבית אבות לתשושים כי הם מרגישים שזוהי חובתם המוסרית לטפל באלה שהביאו אותם לעולם וטיפלו בהם בגיל קטן אך בפועל אותם אנשים עסוקים בעבודה שלהם ובגידול הילדים שלהם וכמובן בטיפוח התא המשפחתי הקטן שלהם. על כן נוצר מצב שבפועל הזמן שלהם קצוב. בבית אבות לתשושים הוריכם יקבלו את מירב תשומת הלב, החום והאהבה אותם הם צריכים.

הוסף תגובה