גם טעים וגם בריא

גם טעים וגם בריא

לפעמים אין צורך בארוחה שלמה וגדולה כדי לשבוע. לפעמים כל מה שצריך זה כריך טוב שילוו אותו ירקות טריים או סלט מפנק שיהווה את התוספת המושלמת לארוחה קלילה, טעימה ומשביעה. הרשו לנו לפתוח בפניכם את הצוהר לעולם של כריכים טעימים וירקות מפנקים שהכי כיף לאכול.

כריך חביתה

אחד הכריכים הטעימים שיש הוא כריך של חביתה. כדי להגיע לטעמים מושלמים וליהנות ממנו עד מאוד, נמליץ לכם לשלב בחביתה עשבי תיבול ממש כמו אלו שמוסיפים בבית מלון. פנקו את החביתה שלכם ואת עצמכם במעט פטרוזיליה קצוצה ובצל ירוק קצוץ, תוכלו להוסיף גבינה צהובה מגורדת ולטגן הכול על מחבת לוהטת. לאחר מכן, הניחו את החביתה שלכם בתוך לחמנייה והוסיפו עוד פרוסה של גבינה צהובה. אל הכריך הזה שדכו סלט קטן שבו יש עגבנייה טרייה, מלפפון ירוק, זיתים שחורים ופרוסות של צנונית עדינה, תבלו עם מעט שמן זית, לימון, מלח ופלפל והרי לכם כריך מפנק במיוחד.

כריך טונה

יש מגוון חומרי גלם שאפשר להכין מהם גם כריך וגם סלטים. למשל כריך של סלט טונה. אתם ודאי מכירים את הגרסה הרגילה שלו שבה מערבבים טונה עם מיונז, אך בגרסה הזו הגדלנו לעשות והוספנו מלפפון חמוץ קצוץ, מעט שמיר קצוץ ובצל יבש קצוץ גם כן. את כל אלו ערבבו יחד ומרחו שכבה מפנקת בתוך ג'בטה טרייה. שלבו עם סלט הטונה שלכם סלט של תירס, גמבה ופטריות במיונז, כך שהם ישלימו את הכריך שלכם באופן הרמוני במיוחד.

כריך סלט ביצים

יש המון מתכונים ב-10 דקות שמראים בכמה סגנונות אפשר להכין סלט ביצים. האמת שזהו סלט פשוט מאוד וטעים מאוד. תוכלו לבחור להכין אותו עם ביצים קשות מגורדות, מיונז, מעט לימון ומלח. ייתכן כי תעדיפו להכין אותו מביצים מגוררות עם עירית קצוצה, מלח ופלפל שחור. יש ודאי מי שאוהבים לאכול אותו כחתיכות גדולות משולב עם חתיכות של תפוחי אדמה ויש מי שיוסיפו לו גם גזר ואפונה ואפילו מלפפון חמוץ. לא משנה באיזה סלט בחרתם, זה הזמן להכניס אותו לתוך לחמנייה של לחם מלא וגרעינים ולצידו להגיש סלט של עלים ירוקים עם גזר, עגבניות שרי, בצל סגול ורוטב ויניגרט מפנק.

כריך אבוקדו 

העונה החורפית הביאה עלינו לטובה את האבוקדו, ירק טעים ומאוד בריא! את כריך האבוקדו הזה משלבים על גבי לחמניות בריוש טריות שזה עתה נאפו. מרחו שכבה נדיבה של גבינת שמנת, שלבו את האבוקדו, עגבניות טריות, בצל סגול ומעט עלי רוקט. לצד הכריך הנהדר הזה תוכלו להגיש סלט כרוב אדום משולב עם כרוב לבן, רצועות של גזר וסלרי ומעט שומשום קלוי ברוטב סויה ודבש עדינים. הטעמים המנוגדים יהפכו את הכריך שלכם לארוחת מלכים אמיתית.

כריך שקשוקה

אם הכנתם שקשוקה ומתחשק לכם לעטוף אותה בלחם במקום לטבול אותו בתוכה, תוכלו בהחלט להכניס אותה ממש כפי שהיא לתוך לחמנייה לבנה רגילה לחלוטין. הרוטב שלה יתמזג עם הלחמנייה והיא תהפוך לטעימה מאי פעם. תוכלו להוסיף פנימה גבינה בולגרית וגם קצת כוסברה, לסגור הכול בלחמנייה ולהתענג. לצד הטעמים הללו נמליץ לכם לאכול סלט כרוב אדום במיונז וסלט טחינה ירוקה. שניהם משתלבים באופן מושלם לצד כריך השקשוקה המדהים הזה.

כריך גבינת רוקפור

הגבינה הדומיננטית בטעמה, היא אחת הגבינות הטעימות ביותר בתוך כריך מפנק, כמו זה שמיד נספר לכם עליו. דווקא את הלחמנייה הזו, נמליץ לכם לקלות מעט בטוסטר כדי שתקבל מרקם קראנצ'י מעט. הכניסו לתוכה פרוסות של רוקפור, מעל הניחו פרוסות עגבנייה ומעליה זיתים שחורים חריפים. לצידה הגישו סלט חסה עם עלי בייבי, בצל ירוק ושמיר קצוץ, שמן זית, מיץ מלימון טרי ומלח.