גן אירועים במרכז – איפה כדאי לחגוג

כשמגיע העת לבחור מקום לערוך בו אירוע חשוב כמו חתונה, לא פעם יש להחליט בין אולם לבין גן אירועים במרכז. אין ספק כי יש הבדל משמעותי בין השניים ואת הבחירה יש לעשות על פי קריטריונים מסוימים כמו תקופה בשנה, מזג אוויר, מספר מוזמנים, אווירה ותקציב. ברוב המקרים גן אירועים יבטא אטרקציה הרבה יותר כפרית, באווירה נעימה ומשוחררת וייתכן גם בתקציב גבוה יותר. לעיתים הגן מציע נוף מרהיב, לעיתים הוא מציע בריכת שחיה ולעיתים גם את שניהם, כך שעל כל תוספת של אטרקציה יש לשלם. במקרים המיוחדים, תוכלו לקבל הכול תחת קורת גג אחת, כלומר אולם בנוסף אל גן אירועים במרכז במקום אחד. במקרה כזה, ניתן לשלב את שני המיקומים וליהנות מכל העולמות.

לחגוג בתל אביב וליהנות מהטבע

בתוך הגן נהוג לערוך מסיבת קוקטייל בתור הקדמה לאירוע עצמו, מלצרים שינועו בין האורחים ויגישו להם שתיה ואוכל אצבעות, ברקע תהיה מוסיקה נעימה או להקה שתנגן בלייב ומסביב נוף כפרי משגע. בנוסף לקבלת פנים בגן, נהוג גם לערוך בו את החופה, להתחבר אל הטבע ולהישבע לעולמים תחת כיפת השמיים ולא בתוך אולם סגור. אומנם, מזג האוויר הוא זה שיחליט אם מזלכם לחגוג את ברית הנישואין בגן, או שתסתפקו באולם יוקרתי ומרשים שיספק לכל אורח את כל רצונותיו באותו ערב. אחרי תחילתו של ערב נעים בגן הקסום, תעברו לאולם אירועים ממוזג ונעים, שם ימתין מלצר ליד כל שולחן ויפנק אתכם כיד המלך. בין לבין תוכלו ליהנות על רחבת הריקודים, לחגוג יחד עם החברים והמשפחה וליצור רגעים וזיכרונות נעימים.

חניה רחבת ידיים

גן אירועים במרכז שנמצא במרחק נסיעה מתל אביב אך לא נמצא בעיר עצמה זה המקום המושלם. מלבד חניה רחבת ידיים לכל האורחים, תשכחו מפקקים, מפיח, מרעש ומצפיפות. במידה ואתם חושקים במקום איכותי שמציע מגוון גדול של מטעמים הן בקבלת הפנים והן במהלך הארוחה עצמה, אין ספק כי משאלותיכם יכולים להתגשם במתחם יוקרתי ועשיר שמשדר לכל אורח פאר ושפע.

הוסף תגובה