דאגו שהתאורה תתאים לאופי המוסיקה, ולא תהיה סטטית

יש שני נושאי תפקידים חשובים מאוד בהצלחת החתונה שלכם ולא תמיד שמים לב אליהם , או לא תמיד שמים לב אליהם מספיק, הראשון זה מנהל הארוע שלכם, השני זה התאורן שלכם.


היום ברוב המקומות בארץ ישנו תאורן המקבל את שכרו מהמקום בו אתם מתחתנים, או מהחברה המתפעלת את התאורה. כך או כך לתאורן השפעה גדולה מאוד על הארוע. תאורן שעובד כמו שצריך, יכול יחד עם מוסיקה טובה כמובן, להעלות את הארוע שלכם לשיאים חדשים של אנרגיות, התרגשות והנאה תוך כדי ריקודים. לתאורנים, למרות העבודה החשובה שהם עושים (כשהם עושים), אין מי שייצג אותם ויבקש בשבילם טיפ. דווקא בגלל זה ,כדאי לשים לב לנושא התאורה, עליו אתם משלמים המון פעמים לא מעט כסף ואם התאורן עשה את העבודה שלו כמו שצריך, אתם יכולים בהחלט לתת לו טיפ .זה ישמח אותו ויתן איזה שהוא תמריץ לבן אדם שיושב על הקונסולה של התאורה .


מה זה אומר לעשות את העבודה שלו כראוי ? להיות רוב הזמן ליד הדי ג'י ולעבוד עם התאורה כך שתתאים לאופי המוסיקה, לדאוג שהתאורה לא תהיה סטטית . לפעמים גם כשיש תנועה בפנסים התנועה קבועה ולא משתנה וזה לשם השוואה , כמו לשים אותם עשרה שירים כל הערב .על פניו זה נראה שולי ,אבל תאורנים טובים הם נכס יקר מפז למסיבת חתונה פצצה. רואים את ההבדל באופן מוחשי , גם תוך כדי ארוע .כשאתם הולכים למקום תבקשו מאנשי המכירות שלכם שהתאורה אותה אתם מזמינים ועליה אתם משלמים, תתן את התמורה. ברוב המוחלט של המקומות יש תאורה בעשרות ומאות אלפי שקלים, רק צריך מישהו מקצועי שיידע לעבוד איתה.


DJ דותן , 4play מרגישים את הקהל

הוסף תגובה