דייט ראשון במרכז הארץ – הרעיונות הטובים ביותר

דייט ראשון במרכז הארץ – הרעיונות הטובים ביותר

אח, דייט ראשון, אין כמו הירקמותו של סיפור אהבה רומנטי. האמת היא שדייטים ראשונים יכולים להרגיש כמו סיפור מאגדת דיסני, אך לא אחת, הם מרגישים יותר כמו סרט אימה. יש הרבה החלטות להחליט כשרוצים לקיים היכרות ראשונית, גם להיות קלילים וגם להרשים. גם לבחור מקום נחמד, אך גם לא להשקיע יתר על המידה ולהלחיץ. אז אם אתם עומדים לצאת לדייט במרכז הארץ, אבל לא רוצים את התסבוכת וההוצאה של לחפש חנייה בתל אביב- לפניכם המדריך המפורט לדייט ראשון מוצלח.

ספארי רמת גן

זו נשמעת כמו בחירה מעט מוזרה, אבל האמת היא שבמזג אוויר נעים הספארי ברמת גן הוא אטרקציה של ממש. במקום כמו הספארי תוכלו לחוות המון חוויות מקרבות, לשבת יחד באוטו כשיען מנסה להכניס את הראש, להסתכל יחד על האריות ולהרגיש בסוואנה, לדבר על החיות האהובות עליכם, להיכנס לחדר הזוחלים ולהוכיח את האומץ שלכם ועוד ועוד. החיות יספקו שפע של נושאי שיחה, צחוקים ודרכים שונות לשבירת הקרח- ככה שאווירה כבר יש! חוץ מאווירה,  כדאי תמיד לחשוב גם על נשנוש הולם- ההמלצה היא להביא אוכל מבחוץ ולקיים פיקניק באווירה הכיפית של הספארי. אפשרות אחת היא להביא מגש של פיצה רמת גן ולהרשים את הבחור או הבחורה שאיתכם במחשבה ובתכנון  מראש.

חוף סידנא עלי 

חוף זו תמיד אופציה נפלאה לדייט ראשון. ניתן להביא שמיכה, יין, נשנושים וליהנות מפיקניק נפלא בשעות היום. חוף סידנא עלי הוא חוף ייחודי השוכן בעיר הרצליה. הייחודיות בו טמונה בנופים הבתוליים. במרחק דקות נסיעה בודדות בלבד מתל אביב תוכלו להגיע יחד למקום אקזוטי. בדייט על החוף אפשר לבחור בגרסת הפיקניק, להיכנס יחד למים, או פשוט ליהנות מהליכה משותפת ומההתרגשות של ההיכרות הראשונית.

הטיילת של נתניה

נתניה נושקת למרכז וצפון הארץ ונמצאת ממש על קו התפר. בשנים האחרונות עוברת העיר שדרוג מסיבי ויש בה שפע של פנינים ומקומות נפלאים למפגש ראשוני ולשבירת הקרח. ההמלצה שלנו לדייט ראשון בנתניה היא להיפגש בפתחה של הטיילת. זה תמיד מרגיש יותר נוח ובטוח להיפגש לראשונה עם אדם חדש במקום ציבורי. בטיילת של נתניה יש שפע של מסעדות ועושר קולינרי, כך שכל שתצטרכו זה להסתובב ולבחור יחד מה בא לכם. ההסתובבות המשותפת היא דרך נפלאה לשבור את הקרח וליהנות משיח קליל ובלתי מחייב. בטיילת תוכלו למצוא מסעדות יוקרה, מסעדות מזון מהיר כמו פיצה נתניה, בתי קפה באווירה קלילה, או פשוט קיוסק לקנות בו בקבוק בירה ולשבת יחד על ספסל בשקיעה ולדבר. הנופים הלבנים של חופי נהריה, השקיעות המרגשות של הים התיכון והריח המלוח של הים כנראה ייצרו אווירה רומנטית במיוחד.

סרט בראשון לציון

מעוניינים לצאת לדייט ראשון אבל לא כל כך בטוחים על מה תדברו? אם כן, סרט זו הפעילות המושלמת בשבילכם. בראשון לציון שני בתי קולנוע וקניונים- יס פלאנט וסינמה סיטי. בתי הקולנוע האלו הינם ענקיים וכוללים שפע של אטרקציות נוספות כמו מסעדות ובתי קפה. דייט ראשון באווירה כזו יכול להיות מושלם, תצפו יחד בסרט, תחלקו דלי פופקורן ענק,  ובסוף, תוכלו לשבת לאכול יחד ולדבר על הרשמים שלכם מהסרט. החוויה המשותפת תיצור בסיס ראשוני לשיח ותסייע בשבירת הביישנות. 

הסביח של עובד

רוצים לבחור בדייט ראשון קליל ואפילו מעט מצחיק? למה לא ללכת על דייט במוסד קולינרי כמו הסביח של עובד המקורי בגבעתיים.  בחירת המקום המשעשעת יכולה להיות דרך נהדרת לשבור את ההתרגשות הראשונית וליהנות ממפגש צוהריים נפלא. לאכול יחד פיתה נוזלת עם טחינה ולהשתחרר זו ללא ספק חוויה מקרבת. הסביח של עובד הוא אחד מן המקומות המוכרים ביותר בארץ בתחום המזון המהיר וזו ללא ספק הזדמנות ליהנות מפיתה עם טעמים בלתי נשכחים ומהיכרות חדשה.