האם דיקור סיני יכול לסייע במחלות עור שונות?

האם דיקור סיני יכול לסייע במחלות עור שונות?

הרבה פעמים נדמה לנו שמחלות עור, מחלות כמו פסוריאזיס, נובעות מסיבות שאינן בשליטתנו. למשל, חומרים שהגוף נחשף אליהם, למשל, זיקנה, ולכן מסיבות אחרות שאין לנו בהכרח יכולת להתמודד איתן, אלא אם אנחנו נבחר להשתמש בכלים ואמצעים שיכולים לעזור.

אך זה לא מדויק, ישנן גישות הסבורות שהתמודדות עם מחלות עור כאלה ואחרות, נובעות בין היתר מסיבות פנימיות, לחצים, מתחים, חרדות, דברים שאנחנו יכולים להתמודד איתם. מעבר לכך, אנחנו לא חייבים בהכרח להשתמש בתכשירים בשביל להתמודד עם הבעיה. אומנם יש הסבורים שזה יכול לעזור, אך אותם תכשירים מכילים לא פעם חומרים ומרכיבים, שיכולים דווקא לגרום נזק הרבה יותר משמעותי, הרבה יותר רציני לעור ואף להשפיע על היבטים אחרים בגוף.

טיפול ברפואה הסינית לבעיות עור

לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא דרכים נוספות, טבעיות, להתמודד עם מחלות עור וההשפעות שלה. למשל, אנחנו יכולים לפנות אל מומחים בדיקור סיני לפסוריאזיס ומחלות עור. זה אולי נשמע מוזר, אך גם טיפול כזה יכול לעזור לנו, ויתרה מזו, מאחר ולא מדובר בטיפול פולשני, ולא מדובר בטיפול שכולל שימוש בתכשירים ואמצעים שונים, אזי שיהיה לנו הרבה יותר קל להתמודד עם הבעיה מבלי להשפיע לרעה על הגוף.

הרעיון של טיפול בדיקור הוא, שהגוף שלנו צריך להיות מאוזן. אם אנחנו רוצים להיות בריאים עלינו לדאוג שלא רק הגוף יהיה בריא אלא גם הנפש. אם אנחנו מתמודדים עם בעיה מסוימת, זה נובע לא רק בגלל בעיה פיזיולוגית או בעיה אחרת שמוקרנת כלפי חוץ, אלא זה נובע גם מסיבות פנימיות. זה נכון גם לגבי בעיות עור.

יש בזה היגיון שכן, אם נניח אנחנו בלחץ, חרדה, מתחת, אם הגוף שלנו לא מאוזן, אז זה מקרין לא בכאב אלא גם מקרין על העור שלנו. המצב דומה, אם נרצה, לכך שבתקופת מתחים ולחצים ממושכים, השיער שלנו ילבין מהר יותר. אותו דבר, גם העור שלנו יושפע מהתהליך שאנחנו עוברים.

אז מה עלינו לעשות בשביל להתמודד עם הבעיה 
אנחנו יכולים להתמודד עם הבעיה בצורה מאוד פשוטה. לפנות אל מדקר סיני שיוכל לעזור לנו. לדוגמא, אנחנו יכולים לפנות אל שגי היימר, מומחית בדיקור סיני, שמתמחה בין היתר בדיקור למחלות עור שונות, כולל פסוריאזיס. לשני יש קליניקה בראשון לציון, שם היא מקבלת מטופלים ומטופלות.

הטיפול נעשה אחרי תהליך אבחון ממושך, שכולל בין היתר שיחה עם המטופל או המטופלת שמגיעים אליה. בצורה כזו, היא יכולה לדעת עם מה היא מתמודדים וכיצד היא יכולה לעזור להם דרך טיפול בדיקור.

חשוב להדגיש, הטיפול יהיה יותר ממפגש אחד, סביר להניח, וייתכן מאוד שהבעיה לא תיפתר אך כן תחושו הקלה משמעותית, הקלה שתאפשר לכם ליהנות מאיכות חיים טובה יותר לאורך זמן.

הוסף תגובה