הדבר הבא: להתאפר עם קריסטלים (לאירועים וגם לכלות)

ירין שחף, מאפר ומנהל בית ספר הגבוה למקצועות האיפור, מציע להתהדר במראה ערב נוצץ והדור במיוחד מגובה באבן הפופולארית המוצמדת לפנים(באמצעות דבק להדבקת ריסים מלאכותיים – ניתן להשיג בפארמים). טיפות האור הנצמדות לאבן שולחות אלומות אור זעירות וצבעוניות היוצרות מראה פנים מסקרן וייחודי..


הרעיון הוא להתייחס אל הפנים כאל יצירת אומנות ומכאן ההעזה הוא שם המשחק. כרקע לאבנים מומלץ על איפור בצלליות בהירות ומבריקות בגוונים של לילך או שמנת. האבנים מגיעות באפקט מעושן, בגוון פנינה או הקלאסיות השקופות לחלוטין (אבן סוורובסקי). ניתן לרכוש אותן בחניות המתמחות באביזרים לתכשיטי אופנה. מחיר היחידה כשקל וחצי.


איך ליצור את המראה הקריסטלי? לפני הכול ובעונת הקיץ בפרט, יש למרוח קרם לחות בכמות נדיבה ולהמתין לספיגתו המוחלטת בין 10 עד 15 דקות. כעת יש להניח מייק אפ בגוון העור, רצוי מהסוג הנוזלי (על בסיס מים) ולפדר קלות בעזרת פודרה בצבע פנינה (ליצירת מראה פורצלני). מומלץ למרוח מייק אפ גם על גלגל העין כדי ליצור הבזקי אור. באזור העיניים הניחו צללית לבן בוהקת בשטח שבין קצה גלגל העין כלפי מעלה ממש עד לגבה. את גלגל העין נשאיר בגוון הטבעי. כעת ממסגרים את העין בעזרת עיפרון לבן (רק את החלק התחתון) ומושחים את הריסים בעזרת מסקרה שקופה לאחר פעולה זו נוסיף שוב צללית לבנה בעזרת מברשת מקצועית אבל הפעם על החלק התחתון של העין וניצור זווית דמיונית לכיוון הרכה (על משטח זה נדביק את אבני הקריסטל) את אבני הקריסטל מצמידים בעזרת דבק ריסים מלאכותיים (ניתן להשיג בפארמים) במרווחים שווים. מניחים סומק בגוון ורדרד השפתיים מזוגגות בגלוס עם שבבי כסף מנצנצים, להשלמת המראה הבוהק.


 ירין שחף, אמן איפור ומנהל בית ספר למקצועות האיפור

הוסף תגובה