הדרך להצלחה שלך עוברת דרך הפרופיל העסקי שאת בונה לעצמך

מזל טוב, התחלת לשווק עצמך. עם כל פגישה את משכללת ומשתכללת. הגיע הזמן להכין לעסק שלך "פרופיל עסקי". כן, גם אם מדובר רק בך, רק במוצר או שירות אחד, וכן, גם אם יש לך שניים וחצי לקוחות בלבד. למה? כי הדרך להצלחה בימינו עוברת דרך התדמית שתיבני לעסק של המחר. אז מה יש ב"פרופיל העסקי" שלך?

מי את? (השכלה, ידע, נסיון, הענף והתחום בו את פועלת)

מה את עושה? (המוצרים שלך)

מדוע דווקא את? (היתרונות והתועלות שתביאי ללקוחות)

היכן את פועלת? (מקום משלך, בארגונים, בכל הארץ, במרכז)

מיהם הלקוחות שלך? (ארגונים פרטיים, בי"ס, משרדי ממשלה, לקוחות פרטיים)

חשוב שתוסיפי כל לקוח/ה חדש/ה, מיד עם הפיכתו ללקוח, לרשימת הלקוחות המרוצים שלך.

הוסף תגובה