הזרקת סיליקון לתווי פנים

סיליקון רפואי טהור הינו חומר בטוח בהרבה יותר, מרוב חומרי המילוי לטווח ארוך, אולם מספר מועט מאוד של רופאים מתמחים בטכניקת הזרקת סיליקון רפואי טהור, במיקרו טיפה. על מנת לבצע את הטיפול כראוי, ישנם מספר חוקי ברזל אשר הכרחי ללמוד אותם ולעבוד על פיהם-

1- הסיליקון חייב להיות רפואי, טהור ובאיכות הטובה ביותר. בעבר השתמשו בסיליקון שלא היה טהור ושהכיל בתוכו חומרים נוספים, גם כיום ישנם מספר רופאים אשר משתמשים בסיליקון תעשייתי או רפואי לא טהור ולכן חשוב לשים לב שחומר המילוי הינו סיליקון רפואי טהור.

2- מכיוון שמחדירים את הסיליקון הטהור בהדרגתיות, על ידי מיקרו טיפות, כמות הטיפולים נעה בין 5 ל-8 טיפולים ומרווח הזמן בין הטיפולים נע בין מספר שבועות למספר חודשים. לעיתים, עקב רצון להגיע מהר לתוצאה הסופית, רופאים מבצעים 3 טיפולים ואף פחות. בטכניקה שגויה זו הגוף לא מייצר כראוי את מעטפת הקולגן סביב הסיליקון הרפואי. חשוב להבין כי הסיליקון הטהור משמש כחומר גירוי ולא כחומר מילוי, מעטפת הקולגן שנוצרת סביב הסיליקון הטהור היא שנותנת את המראה הטבעי והמעודן לשפתיים ולכן חשוב להקפיד על סדר הטיפולים ולא לזרז את התהליך הרפואי התקין.

3- טכניקת הזרקת המיקרו טיפה הינה ייחודית וחשוב ללמוד אותה כפי שפותחה, על ידי פרופ’ נורמן אורנטרייך. כמו כל תהליך רפואי אחר, המיומנות והשליטה בטכניקה הנכונה, חשוב לדעת את אופן ההזרקה והמיקום הנכון אליו מחדירים את הסיליקון הרפואי. מספר מצומצם מאוד של רופאים מיומנים בטכניקה זו לכן חשוב מאוד לוודא שהרופא מתמחה בה.

ללא קיומם של תנאים אלו גם אני מתנגד לשימוש בסיליקון ומבחינתי האישית הם מהווים הכרח לביצוע טיפולי הזרקת סיליקון רפואי טהור נוזלי.

הוסף תגובה