הימנע מהפצה מאסיבית בשיטת ה"דואר זבל"

לצד השימוש בדואר האלקטרוני ככלי שיווקי לגיטימי, במגבלות סבירות ותוך שמירה על פרטיותו של מקבל הדואר האלקטרוני, התפתחה בשנים האחרונות מגמה של הפצה מאסיבית ביותר של הודעות "דואר זבל" (המכונה SPAM) – דואר פרסומי אותו אין המשתמש מעוניין לקבל. משימוש במאגרים כאלו אני ממליץ להתרחק. מעבר להיבט החוקי, להסכמה לקבל דואר פרסומי חשיבות שיווקית אדירה. אנשים מביעים נכונות רבה להיחשף למסרים אשר הסכימו לקבלם, בעוד שהינם מגיבים בעוינות למסרים אשר לא הוזמנו על ידם. מכאן, שאפקטיביות דיוור כזה הנה נמוכה וישנו חשש אמיתי לפגיעה תדמיתית במותג/בעסק.


הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה