הכנרת, החרמון והגולן- נסיעה על רכב חשמלי ועל אופניים חשמליים

יער שוויץ, ממוקם בין רמת פוריה, לבין העיר טבריה ואגם הכנרת. אם אתם רוצים נסיעה המשלבת יער ונוף של הכנרת, הגולן והחרמון, תוכלו לנסוע עם רכב חשמלי בדומה ל אופניים חשמליים במורד יער שוויץ. ברכב פרטי, מסלול הנסיעה האפשרי אינו ארוך. אם אתם נוסעים ברכב חשמלי בדומה ל אופניים חשמליים של 4X4, תוכלו להמשיך לנסוע במדרונות יער שוויץ, ולהתחבר אל הר ברניקי.

לראות את אגם הכנרת לאורך כל הדרך:


לאורך כל הנסיעה מצומת פוריה ועד חוף הכנרת, תוכלו לראות מחלון הרכב את אגם הכנרת הכחול. ברוב הנסיעה תראו את העיר טבריה פרוסה לפניכם מבתי טבריה עלית, ועד הבתים הקרובים לחוף הכנרת. אם אתם נוסעים בשעות אחר הצהריים, השמש תאיר על הרי הגולן ואגם הכנרת.

תחנות עצירה בדרך:

במהלך הנסיעה, תוכלו לעצור מדי פעם ליד מצפורים, לרדת ולהסתכל על הנוף היפה. תוכלו גם לשלב עצירות ליד מתקני שעשועים לילדים. העצירה הראשונה, תהיה ליד מצפור יער שוויץ. אפשר גם לעצור את הרכב ליד המצפור העליון, ולבצע טיול רגלי ביער, ולאחר מכן לחזור אל הרכב.

היכונו לנסיעה אתגרית ביער:

עליכם להתכונן לנסיעה אתגרית ברכב החשמלי. אמנם, הנסיעה ביער שוויץ מתאימה בהחלט לרכב משפחתי. אך, הנסיעה היא איטית וזהירה מאוד. יער שוויץ נמצא על מדרון תלול. הנסיעה היא כביש צר. לאחר המצפור העליון, צריך לשים לב באיזה נתיב פונים. יש נתיבים צרים מאוד ותלולים, המתאימים רק לרכב 4 על 4. צריך לבחור בנתיב המותאם לרכבים רגילים.

מיער שוויץ להר ברניקי ולכנרת:

כאשר אתם נוהגים ברכב רגיל, מומלץ לסיים את הנסיעה ביער שוויץ בנסיעה אל תוך טבריה עילית. מתוך העיר טבריה, מומלץ לנסוע אל הר ברניקי. הדרך הטובה ביותר להגיע אל הר ברניקי, היא ממרכז העיר טבריה. לאחר נסיעה וטיול בהר ברניקי, מומלץ לסיים את הטיול המיוחד ברחצה בחוף הכנרת.
נסיעה על רכב חשמלי בדומה ל אופניים חשמליים, חוסך לכם הוצאה על דלק, וידידותית יותר לסביבה. הרכב לא יפלוט גזים רעילים. כך, תוכלו ליהנות מהנוף המיוחד של יער שוויץ, החרמון, הרי הגולן והכנרת, מבלי לפגוע בטבע של היער באמצעות זיהום הסביבה.

הוסף תגובה