הכנת אתר לקידום בגוגל

הקמת אתר אינטרנט לעסק בעידן המתוקשר, היא ללא ספק הכרחית. למעשה, רשת האינטרנט מהווה כיום הדרך היעילה והמובילה לשיווק עסקים. עם זאת, הקמת אתר היא תחילת הדרך בתהליך השיווק באמצעות רשת האינטרנט, ולאחר הקמת האתר – או ליתר דיוק עוד בשלבי הקמת האתר, יש צורך בביצוע פעולות בסיסיות אשר יסייעו בהובלת האתר אל תחילת רשימת התוצאות בחיפוש אחר ביטויי מפתח רלוונטיים.

במאמר שלפניכם, נסביר כיצד תוכלו לבצע מספר פעולות בסיסיות אך הכרחיות, אשר יועילו בהמשך לקידום האתר, ויאפשר לכם לחסוך בסופו של דבר כסף רב בכדי לבצע פעולות אלו בדיעבד.

שלב ראשון – בצעו מחקר ביטויי מפתח

אחד הצעדים הקריטיים והראשונים בהקמה וקידום אתרים, הוא שלב ביצוע מחקר ביטויי מפתח. ביטויי המפתח, הן למעשה המחרוזות אותן יקליד הגולש אל מנועי החיפוש, אשר חיפוש אחריהן נרצה כי יוביל להצגת אתר האינטרנט שלנו בין תוצאות החיפוש הראשונות. חברות קידום אתרים גובות תשלומם לא פעוט עבור ביצוע מחקר ביטויי מפתח, יחד עם זאת, גוגל מספק כלים חכמים המאפשרים ביצוע מחקר ביטויי מפתח.

קישור רלוונטי: https://adwords.google.co.il/o/

וודאו עם חברת בניית האתרים כתיבת קוד מתאים למנועי חיפוש

עוד בתהליך בניית האתר, יש לוודא כי קוד האתר נכתב תוך הכוונה למנועי חיפוש. למנועי החיפוש, סורקים את קוד האתר לאיתור תגיות קבועות מראש, אשר למעשה מסבירים לאלגוריתם החיפוש אודות מבנה העמוד, ואודות עיקרי התוכן באתר. הקמת האתר תוך התחשבות בנקודות בסיסיות אלו, תחסוך שלב מקדים בכל קמפיין קידום אתרים המכונה "אופטימיזציה לקוד האתר". על כן, מוטב לבחור חברת בניית אתרים אשר מכירה ומודעת לחשיבות הטמעת התגיות הנכונות במקומות המתאימים. לצורך הדוגמה, אחת התגיות החשובות ביותר בקוד האתר היא תגיד הכותרת של כל עמוד, בה נציין את ביטויי המפתח הרלוונטיים לאותו עמוד, ע"ב המחקר אותו ביצענו בשלב ראשון.

קישור רלוונטי: http://www.askpavel.co.il/blog/code-optimization

הזמינו תכנים לחברות קופירייטינג המתמחות בכתיבה לקידום אתרים

אלגוריתם החיפוש של מנוע החיפוש המוביל כיום, גוגל, סורק את תוכן האתר על מנת לבודד ממנו את מחרוזת החיפוש אותה מחפש הגולש. ככל שבין תכני האתר תופיע בהקשר רלוונטי המחרוזת אותה חיפש הגולש, כך נזכה לקידום מהיר ואיכותי יותר. הקפידו על הזמנת תוכן האתר מחברת תוכן או קופירייטר לו ניסיון בכתיבה מונחית מנועי חיפוש (SEO), כך תוכלו לחסוך זמן וכסף רב על ביצוע אופטימיזציה לתכני האתר בדיעבד.

קישור רלוונטי: http://www.expert-writing.co.il/display_article.asp?article_number=29

הוסף תגובה