הלבנת שיניים ביתית – כיצד אפשר להלבין את השיניים?

הלבנת שיניים ביתית – כיצד אפשר להלבין את השיניים?

החיוך שלנו – מה הוא חושף? האם טורי שיניים לבנות וישרות? או שיניים צהבהבות ומביכות? כל אחד מעוניין לשפר את המראה שלו ולחייך בביטחון. לחוש כי השיניים שלו לבנות, יפות ונעימות למראה. אך במהלך השנים השיניים שלנו צוברות נזקים שונים שפוגעים בצבע של השיניים. אלו מאכלים מסוימים, קפה, עישון וכן נטילת תרופות. למעשה גם השנים שעוברות מותירות חותם על השיניים.

כיצד אפשר להלבין את השיניים?

אם גם אתם מול המראה וממש לא מרוצים מצבע השיניים שלכם, אולי הגיע הזמן לחשוב על הלבנת שיניים? זו שיטה טובה ויעילה שמאפשרת לנו לרענן את צבע השיניים ולצבוע את השיניים שלנו בצבע לבן ויפה. יש מספר אפשרויות לביצוע תהליך זה. אפשרות אחת היא לפנות למרפאת השיניים ולקבל טיפול הלבנת שיניים. אפשרות נוספת וזמינה יותר היא ביצוע הלבנת שיניים ביתית. באפשרות זו כל אחד מאתנו יוכל לטפל בעצמו בשיניים שלו, ולהלבין אותם.

מה צריך עבור הלבנת שיניים ביתית?

כדי לבצע הלבנת שיניים ביתית מוצלחת חשוב לנו להכיר את המוצרים הקיימים בשוק. יש כיום מבחר מוצרי הלבנה אשר נועדו בדיוק עבור הלבנת שיניים ביתית. מדובר על מוצרים מקצועיים שמיוצרים על ידי חברות מומחיות בתחום. המוצרים מכילים את כל המרכיבים הנחוצים להלבנת השיניים. יש ערכות ותכשירים שונים שניתן לרכוש אותם ובאמצעותם להלבין את השיניים.

לבצע את התהליך לפי ההנחיות

חשוב לקרוא היטב את ההנחיות המצורפות למוצר אותו רכשנו. וזאת כדי לבצע את הטיפול בהתאם לצורך. כאשר מדייקים את התהליך מסתבר שהתוצאות תוכלנה להיות טובות ומשביעות רצון יותר. יש להדגיש כי כאשר בוחרים מוצרים להלבנת שיניים ביתית חשוב להתייחס לעניין ההגנה על זגוגית השן. היות שחשוב לנו שההלבנה לא תפגע בשיניים ובמבנה שלהם.

התוצאות של ההלבנה

חשוב להבין כי אין תוצאה אחידה לכל המוצרים ולכל המשתמשים. וזאת מכיוון שהתוצאה תלויה במידה רבה בשיניים שלכם. אף אחד לא הבטיח שלאחר ההלבנה השיניים שלכם תהיינה לבנות ובוהקות. הן כן תהיינה לבנות יותר ממה שהן לפני ההלבנה. אבל לא תמיד אפשר להגיע אל הגוון הלבן והרצוי. אבל בכל מקרה ההלבנה תועיל ותשפר את מראה השיניים. כך שלרוב המשתמשים ההלבנה מומלצת ומועילה, והם מרוצים מהשיפור במראה השיניים שלהם. הנה לאחר ההלבנה, הם חשים בטוחים יותר במראה שלהם, והם לא חוששים לחשוף את השיניים שלהם ולחשוף אותם בחיוך רחב לעיני מי שניצב מולם.

הוסף תגובה