המדריך לאיפור "קוויקי": השתמשי במייק אפ משולב פודרה

לפעמים פשוט אין זמן. קמים בבוקר, ממהרים לעבודה, צריך להספיק לארגן את הבית , לקחת את הילד לגן…ואחרי כל זה להיראות בעבודה יפה, מטופחת ומאופרת.


ירין שחף, מנהל בית הספר לאיפור נותן לנו את מתכון האיפור לנשים ממהרות:


מייק –אפ: מוצר חובה למראה פנים חלק ואחיד. ניתן למצוא בשווקים מייק אפ משולב בפודרה, המאפשר מריחה מהירה וחוסך את זמן קיבוע הפודרה. בעלות עור פנים בריא תוכלנה להשתמש בקרם לחות המשולב בגוון, זהו מוצר נוח וקל לשימוש.


עיניים: מיזוג גוונים של צלליות אבקה הוא דבר שדורש זמן ודיוק לכן אפשר לעשות קיצור דרך ובאמצעות הסומק והמברשת שלו לאפר את העפעפיים. לאלה המרגישות "עירומות" ללא צללית דומיננטית, המלצתי של שימוש בצלליות על בסיס קרם, הן נוחות לשימוש מהיר, ניתן למרוח אותן בקלות בעזרת כרית האצבע והתוצאה לא רעה. באיפור העיניים ניתן לוותר על הכל – רק לא על מסקרה! שקופה או שחורה איך שתעדיפו, היא יוצרת מראה רענן, מאירה את העיניים ו"פותחת" אותן.


שפתיים: וותרו על שפתון ותוחם שפתיים. שימוש בהם מצריך דיוק וזמן. הגלוס לעומתם הוא מוצר חובה – ניתן למרוח אותו בלי הצורך לחשוש שייצא מעט מגבולות השפתיים. במריחה אחת מהירה השפתיים הופכות בורקות ונעימות למראה, והוא מתאים לכל אשה ולכל בגד.


מאת ירין שחף, מורה לאיפור ומנהל בית הספר הגבוה למקצועות האיפור


באדיבות CrazyLine, יותר אשה מאי פעם

הוסף תגובה