כך תסייעו לעובדים להגיע בנוחות לעבודה

כל עובד מחפש כמה תנאים בסיסיים במקום העבודה שלו. אין ספק שנושא השכר החודשי הוא הפרמטר המשמעותי ביותר, כאשר כל עובד מעוניין להשתכר בהתאם לתפקיד שלו ולהרגיש מוערך מבחינה פיננסית על ידי הארגון בו הוא מועסק. עם זאת, יש לא מעט גורמים נוספים שמשפיעים על שביעות הרצון של עובד ממקום העבודה שלו או הנכונות להגיע למקום עבודה חדש.

אחד הפרמטרים הללו הוא התחבורה. לעיתים, לעובדים לא קל להגיע למפעל או למשרד בו הם עובדים. לפעמים מדובר במפעלים שאינם נגישים לתחבורה ציבורית או שהחניה הסמוכה אליהם היא מוגבלת. לפעמים, מדובר במשרדים ועסקים הממוקמים באזורי תעשיה, שגם שם התחבורה הציבורית לרוב לא מפותחת בשל היעדר שכונות מגורים.

ובכן, אחד הפתרונות הטובים ביותר למפעלים גדולים, למתחמי עבודה גדולים הוא על ידי יצירת מערך הסעות עובדים ברמה הגבוהה ביותר. מעסיק שדואג להסעות לעובדים שלו בהכרח שולט בשעות העבודה שלהם וגם מאפשר להם להגיע רגועים ומוכנים לעבודה – בלי העצבים הכרוכים בנהיגה בפקקים בשעות הבוקר המוקדמות.

כיום השירות של הסעות עובדים נהוג בעיקר במפעלים ממשלתיים או גדולים במיוחד, בהם יש מחלקות שלמות שמתחילים לעבוד בשעה מסוימת ומסיימים בשעה קבועה. במקביל, סוג אחר של שירות, הנפוץ במיוחד באותם מרכזי עסקים הנמצאים באזורי תעשיה הוא שירות הסעות עובדים עם שאטלים.

כך למשל, אזור התעשיה בהרצליה פיתוח מפעיל מדי בוקר שירות שאטלים מתחנת הרכבת של הרצליה. כך הוא גורם לעובדים להגיע בצורה נוחה למקום העבודה, בטווח של שעות שמתאים להם וחוסך הליכה רגלית מעיקה לעיתים מהתחנה לאזור התעשיה. מרכז העסקים עזריאלי בחולון עושה תהליך דומה עם הסעות מתחנת הרכבת בתל אביב למתחם.

בעלי מפעלים, עסקים גדולים וחברות – מחפשים להקים מערך הסעות עובדים מתאים? עליכם כמובן לעבוד בצורה מקצועית מול חברת הסעות, אשר תדאג לספק לכם מעטפת של ניידות, יסודיות והכי חשוב עבורכם – דייקנות. אנחנו מציעים לכם ליצור קשר עם חברת הסעות, לאפיין לה את הצרכים שלכם ולברר בדיוק אילו שירותי הסעות יכולים להתאים לעובדים שלכם וכמובן גם לכם מבחינת עלויות והוצאות תפעוליות.

הוסף תגובה