העולם הבא מאת בני ברוך.

כשאנחנו קטנים, דואגים לנו ההורים, ומי ידאג לנו בבגרותנו? על פי חוכמת הקבלה בני ברוך, החברה האנושית היא היא האימא שאמורה לדאוג לכולנו. הבעיה היא שכרגע היא עדיין לא יודעת שזהו תפקידה.

אז איך החברה האנושית תשתכנע שזהו תפקידה?

האמת שכל מה שמתרחש היום בעולם "משכנע" לאט לאט את האנשים שהעולם לא מתקדם למקום טוב ושדרוש שינוי. תחושות בהלה וחוסר אונים ולצידן הרגשה שדווקא הגיע הזמן לקחת אחריות על מה שקורה, מתחילות להגיע ולהציף את המוח והלב המשותפים האנושיים. משהו מאותת לנו מבפנים:  הגיע הזמן לבחור ביחסים.

כבר לא תלויים, אבל פתאום מבקשים

פעם לא בחרנו, פעם הוטלנו לתוך מצב שבו אנחנו תלויים זה בזה מבחינה כלכלית, נפשית, הורית, משפחתית, ואילו עתה, כבר לא תלויים ורק הלב קרוע כי אין לו מגע מספק עם מישהו אחר, עם הזולת, ואז נוצר מין חלל שמבקש קשר מבקש אהבה, וכשהדרישה הזאת מגיעה מעומק הלב, אז משהו מתחיל להשתנות, ופתאום כחברה אנחנו מתחילים לשאול שאלות, ולהקשיב לתשובות כשהן נאמרות לנו.

כוח עליון שמכוון לדאגה הדדית

בני ברוך הלוא הם לומדי חוכמת הקבלה בימינו, מגיעים מהצד של התשובות, והם מסבירים שהטבע, הבריאה, אלוהים, איך שלא נקרא את זה, כוח עליון מכוון אותנו לדאוג אחד לשני כמו שהוא דואג לנו.

בעולמנו ניתן לדמות את המצב הזה להרגשה שבין אמא לילדיה. היא רוצה שלילדיה יהיה טוב ונהנית מכך שטוב להם. תארו לכם שכך כל יושבי העולם היו דואגים אחד לשני, איזו אהבה, איזו תחושת אור הייתה פה.

החברה האנושית תתחיל למלא את תפקידה כאמא אדמה המגדלת את ילדיה ומחלקת לכולם תענוגות היישר ממקור השפע. כל אדם ואדם שיתנהג לפי חוק הטבע הזה של השפעה לזולת, יזכה לחוש איך כל תענוג ותענוג שקיים עלי אדמות עובר דרכו וזורם אל האחרים.

משחק דומינו מלמעלה

כך, כמו במשחק דומינו של העולם העליון, מסבירים בני ברוך שתיפתר בעיה אחר בעיה, מחירי הדירות ירדו, כי בעלי הבתים יתייחסו לשוכרים כאל ילדיהם ויורידו את המחירים, לא יהיו עשירים ועניים כי העשירים ירצו לתת לאחרים שהרי הם כבני משפחתם.

מצב הבריאות ישתפר, כי האנשים לא יצברו מועקות אלא יחלקו מה שקה ויוציאו מעצמם לאחרים כל מה שטוב ובכך יתרפאו.

הרבה דברים שמיוצרים היום לשווא וגורמים נזק לאטמוספירה ולכיס, ושולחים את האנשים לשעות עבודה מרובות מדי, יפסיקו להיות מיוצרים כי האנשים ימצאו תענוגים ביחסים ביניהם ולא יזדקקו לצעצועים ולמיניהם וסמלי כבוד.

הילדים יהיו הרבה יותר מטופלים ושמחים כי ההורים יהיו יותר בבית, ולא תהיה בעיית כסף, הרי הכול יחולק וניווכח שיש שמספיק לכולם: אוכל, ומגורים, וביגוד ואין צורך בכלל לעבוד הרבה שעות, אלא לעבוד מעט ובמה שאוהבים , ובשאר הזמן להתקשר יותר ויותר אחד לשני.

אז, מחייכים בני ברוך, יטופלו כל שוכני העולם למשעי, בדיוק כמו שהבריאה תכננה.

הוסף תגובה