הציעו שירות לנסיון

כדי להעריך את איכות שירותיכם, הלקוח חייב לרכוש אותם. כדי להוכיח את האיכויות הנ"ל תציעו משהו לא גדול מדי. תעקבו ותבדקו שההצעה שלכם תיצור רושם חיובי בנוגע לחברתכם. פעמים רבות מתייחסים בזלזול להזמנות קטנות. אתם, לעומת זאת, צריכים לראות את ההזמנה הנדונה כדרך לשיתוף פעולה הדוק יותר עם הלקוח ולהגדלת המכירות.


כך אתם תעזרו לשיפור היחסים ותשכנעו את הלקוח בעצמאותכם.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים



הוסף תגובה