הצעות לתחפושת עד 25 ₪!

לא חייבים לשחות עם הזרם ולעצב תחפושת בדמותו של מישהו ספציפי ( בחיאת רבאק ,,,עזבו אותכם מתחפושת של עינב והאב בובליל, או בשבקין מאיי הפנינה). פורים הוא הזדמנות מצוינת להגשים חלום ולעצב תחפושת אישית משלכם שאין דומה לה( ואם אפשר על הדרך…להפוך לאייקון אופנה מקורי, אז בכלל מהמם) ירין שחף, מורה ומנהל ביה"ס מס' 1 למקצועות האיפור, מציע רעיון אופנתי, מדליק, עם ססגוניות מתפרצת שלא יעלה לכם יותר מ-25שקלים ו..בעיקר יסחט מחמאות!!!

מדובר באיפור קלאסי אתני , בעל קשת גוונים ניגודית עם מוטיבים חוזרים והרבה דמיון. את ההשראה לאיפור ניתן לקבל ממגון בדים או מלבושים אסייתיים כדוגמת ה"סארי"- הבגד ההודי המסורתי או הקימונו היפני-סיני. לא חייבים לרכוש את המלבוש עצמו , ניתן לרכוש שאריות בדים אתניים(ברחוב נחלת בנימין בעשרה שקלים לרצועה) אותם ניתן לכרוך סביב הגוף.
באשר לאיפור מוסיף שחף: תזדקקו לצבעי איפור גוף על בסיס מים. אלה מגיעים בפלטות או בצבע בודד (15 שקלים ליחידה). משתמשים איתם עם מכחול ממש כמו בציור על בד הקנבס. כשרוצים למלא אזור, מומלץ להשתמש עם ספוגית לחה (מלחלחים את הספוגית וסוחטים אותה בעדינות. טפיחות עדינות של צבע וממלאים את הפנים לפי הצורך).
כאשר מחליפים בין הצבעים, מומלץ לנקות את המברשת ולא להמתין עד שהצבע יתייבש. יש לעבור במהירות לאיפור עם הצבע הבא על מנת לאפשר חיבור ומעבר נאה בין הגוונים.
עוד אומר שחף :האיפור על בסיס מים מתייבש תוך כמה דקות. ניתן לגעת בפנים ללא חשש. הסרת האיפור תתבצע בעזרת מים או בעזרת מטלית לחה.
באשר לשפתיים, מומלץ למרוח אודם שאינו על בסיס מים, על מנת לאפשר למאופר לשתות מבלי לדאוג שהאודם ימרח.
אם מחליטים על הוספת נצנצים זכרו, אלה לא נדבקים כשהצבע יבש. אפשר ללחלח את האויר עם שפריצר ואז לפזר נצנצים או לקחת מקל אוזניים (צימרון) להרטיב אותו ולפזר את הנצנצים במקום המיועד. אם רוצים שפתיים מנצנצות, יש להניח את הנצנצים מעל שפתון ולהניח לו להתייבש ולהתקבע.
חשוב מאוד טרום פעולת האיפור לנקות את הפנים בג'ל ניקוי ולמרוח קרם לחות. והאמת… זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נראה. בהצלחה.
קרדיט בתצלום :גלי דרייר
איפור: אנסטסייה מיילר לצוות "ירין שחף"
צילום:אבי משולם

הוסף תגובה