הקפאת שומן בקור

הקפאת שומן בקור

הקפאת שומן היא טכנולוגיה חדשנית למטרת הצרת היקפים. מדובר בהליכים חדשים יחסית אשר החלו לפעול בישראל רק בשנים האחרונות. בסיס הפעולה הוא הקפאה של השומן בנקודות מסוימות בגוף ולאחר מכן המסתו. תאי השומן רגישים לקור ולכן עקב הטמפרטורות הנמוכות אשר הן מינוס תשע מעלות, נוצרת שכבה מדוללת של שומנים תת עוריים.

הליך הקפאת השומן

המטופל שוכב על מיטת הטיפולים ומצמידים אליו שתי זרועות של מכונת הקפאת שומן.  הזרועות הללו מבצעות פעולה של הקפאת השומן מתחת לתאי השומן במקום שנבחר לכך בגוף. מכשיר זה פועל בכל טיפול באופן נקודתי על המקום שבו הוא מוצמד לגוף, לדוגמה שיפולי הבטן, הישבן, הירכיים ועוד. הזרוע מקפיאה את כל התאים השומניים במיקום זה בלבד ואינה פוגעת כלל ברקמות או בתאים הנוספים הקיימים במיקום זה. תאי השומן שהוקפאו, מתים עקב הקור והפעולה המאסיבית והגוף מוציא אותם אט אט ממנו. כל השטח שבו היו התאים השומניים אשר מתו הופך להיות מחוטב יותר, כיוון שהתאים הללו אינם קיימים בו יותר.

כל טיפול אורך כשעה ובמהלכו מטפל המכשיר באופן יסודי במצבורי שומן, כיוון שמערכת הלימפה מפנה את השומן וכך הגוף הופך לצר יותר. זהו טיפול נוח ונעים שאינו כואב ואין לו תופעות לוואי. כדי לבצע אותו יש לקבל אישור מהרופא, לאור מצבו הרפואי הייחודי של כל אחד מהמטופלים.
הטיפולים מתבצעים ללא הרדמה מקומית או כללית ולכן זהו טיפול מצוין המסייע מאד לכל אדם המעוניין להפחית קילוגרמים ממשקלו הרב הן מסיבות רפואיות והן כדי להיראות הרבה יותר טוב, אם הוא אינו מצליח לעשות זאת בדרכים רגילות של דיאטות, שמירה על תזונה מאוזנת ואימונים ספורטיביים. מי שמבצע סדרה של טיפולים לאורך כמה חודשים מסוגל לצמצם את היקפיו בכשמונה ס"מ והגוף מצטמק מטיפול לטיפול ומקבל אפקט של חיטוב במקומות אשר בהם בוצע הטיפול אשר מקפיא את השומן.

אייס 21

ICE 21 הוא מכשיר ייחודי וחדשני אשר פועל בטמפרטורה נמוכה מאד בשילוב עם גלי חשמל. ההשפעה של המכשיר יוצרת תנועתיות בתאי השריר אשר מובילה לחיזוק השרירים ולהליך שיקומי שלהם ובנוסף לכך, הפחתה של השומן במיקומים הללו.
התוצאות אשר יוצרות הפחתה משמעותית בכמות תאי השומן ובמקביל מובילות הליך של חיטוב הגוף מדרבנות לקוחות להתנסות במכשיר זה כדי ליהנות מהאפקטיביות שלו לאחר שדרכים אחרות שניסו לא יצרו כל שינוי בנראותם.
כל מי שהתנסה בטיפול מוצלח באמצעות מכשיר יוצא דופן זה מבין שזה הטרנד הבא ליצירת טיפולים אשר יוצרים מהפך הן בנראות והן בתחושה האישית של כל מטופל כיוון שסוף סוף הוא מצליח ליצור שינוי שחלם עליו שנים רבות.
ברוב המקרים מבצעים סדרה של כמה טיפולים באמצעות ICE 21 לאורכם של כמה חודשים.

הוסף תגובה