השיחות בפגישה ראשונה צריכות להיות קלילות

"בבליינד דייט חשוב לשמור על אופטימיות. זה לא המקום או הזמן להתחיל להתלונן כמה רע לך ואין לך מצב רוח, ואילו בחירות גרועות עשית בחיים ואולי את עדיין עושה. השיחות בפגישה ראשונה צריכות להיות קלילות, כי גם כך כל שיחה נראית כבדה מהרגיל ולכן יש לפחות לאזן בתוכן" (מתוך איי דונט דו קופי).


"אל תדברי על האקסים שלך", אומרת שני, "ונסי לא לדבר בכלל על סקס, אלא אם את מחפשת סטוץ ואת מוכנה להיכנס איתו למיטה כבר באותו לילה. ובאופן כללי, אל תשפכי את כל קורות החיים שלך, תשאירי משהו להמשך…".


איינשטיין אומרת שאין לך מה לפחד משתיקות. "אם תראי לו שאת לא נבוכה וששתיקה זה משהו טבעי לחלוטין, גם הוא לא יהיה נבוך. סופן של שתיקות להישבר".


רייכר מייעצת להתעניין בבחור עצמו ולא כמישהו שעשוי לספק את צרכייך. "כדאי לך להיפתח לעולם שלו ולשמוע את דעותיו מבלי לשפוט אותן או להתווכח. פשוט להקשיב. התענייני באופן כנה בעיסוקיו ובתחומי העניין שלו, אבל לא דרך משקפיים של 'האם זה מתאים לי או לא?'".


אולי זה נשמע קצת מוזר, שהרי את יוצאת לבליינד דייט במטרה ברורה לבחון אם האדם שמולך יכול להתאים לך, אבל יכול להיות שזה בדיוק הדבר שמחבל במפגש – היומרה לבדוק בפגישה אחת, בתנאים מלחיצים, התאמה בסיסית. רייכר טוענת שהלחץ לשדר תדמית מוצלחת וכובשת יוצר את החרדה מפני שתיקות ("מה, אין לו מה להגיד?" או "יו, הוא יחשוב שאין לי מה לומר!") ואת חוסר הכנות שיכול להשרות אווירה מעיקה באופן כללי.


מאת:אידי אוריאל, לצאת לפגישה עיוורת ולחזור מאוהבת


לכתבה המלאה במגזין ifeel


 

הוסף תגובה