התוכן באתר חשוב אף הוא לקידום האתר במנועי חיפוש

קודם כל נעבור על התכנים הקיימים באתר ונעשה להם עריכה, לרבות הגהה. המטרה בעריכת תכני האתר היא הבלטה של מילות המפתח העיקריות (השמתן בתחילת הטקסט, בכותרת הדף, בתחילת הפסקה הראשונה וכדומה). כיוון ש"גוגל" לא מסוגל לזהות מילות מפתח אם הן באות בצירוף של אות חיבור מסוימת או בהטיה, נדאג לבחור בנוסחים המשאירים את מילות המפתח בצורתן הגינרית, ללא הטיה או אות חיבור כלשהן.


בנוסף, באם חסרים לנו תכנים העוסקים במילות מפתח חשובות ניצור אותם בהתאם לאותן מגבלות אותן הזכרנו קודם לכן לגבי התכנים הקיימים באתר. אם אנחנו לא באים מעולם התוכן ומתקשים ביצירת טקסטים כאלו או אחרים, ניתן לפנות לאנשי תוכן מקצועיים או לקנות מאמרים ממקורות שונים. כתיבת מילון מונחים, אגב, היא דבר פשוט ביותר המסייע לנו משמעותית בקידום מילות מפתח. חשוב! יש להימנע מצפיפות מילת מפתח של יותר מ-5% (יאהו מאשר צפיפות גבוהה יותר היכולה להגיע עד 10%, אך לא גוגל). צפיפות מילת מפתח פירושה כמות הפעמים היחסית בה מופיעה מילת המפתח בדף: מספר הפעמים בו מופיעה מילת המפתח לחלק למספר הכולל של המלים בדף.


הטיפ ניתן ע"י רוני קלבו, אשת תוכן וקידום אתרים בחברת אוליב אינטראקטיב


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי 

הוסף תגובה