התקנה עצמית של סורגים

התקנה עצמית של סורגים

מדידה

הדבר הראשון, שאתם צריכים לעשות, לפני שאתם ניגשים אל חנות הסורגים או המעקות הוא קודם כל מדידה, כמובן. כמה רחבה המרפסת שלכם? כמה ארוך החלון שלכם? האם אתם רוצים שהסורגים של החלון יעברו בדיוק על הקווים שלו? האם החלון שלכם נפתח בצורה מסוימת, לדוגמא באמצע, אשר מחייב אתכם התקנה ספציפית של סורגים? תצטרכו לבדוק גם את אופן פתיחת החלון – האם כלפי פנים או חוץ וכמה רווח רחוק תצטרכו להתקין את הסורג מהחלון.

רכישה

לאחר שמדדתם בדיוק את אורך ואופן הנחת סורגים או מעקות בביתכם, תיגשו אל חנויות או מפעלים שמתעסקים עם סורגים או מעקות ותגישו להם את השרטוטים שלכם בתוספת לבחירת חומר, אשר במעקות לעיתים משתנה, ממתכת ועד עץ או אפילו זכוכית. עדיף להגיע ולבחור את דגם המעקה או סורגים והחומר שלהם ביחד עם עוד בן משפחה או אדם שיגור באותו בית, מכיוון שאביזרים כמו סורגים או מעקות משמשים כמין מעטפה לעיצוב הבית ונתקלים בהם בכל פעם שמסתכלים עליו ואפילו מבעד לחלונות, כך שעדיף שיראה הכי טוב ויתאים לכולם.

חוזק

אל תזלזלו בחלק הזה, שאלו וחקרו את המקצוענים השונים על הוראות התקנה מדויקות שיגרמו למעקות או לסורגים השונים להיות הכי חזקים ואיכותיים, שלא יפלו בטעות וגם שכמובן יעשו את עבודתם נאמנה, בין אם בשמירה על ביטחון או בטיחות. עדיף להגביל את גודל פתיחת החלון באמצעות סורגים בכ-10 ס"מ לפחות בכדי שלא יוכלו להעביר שם אף חלק של הגוף.     גובה המעקות צריך להיות לפחות כ-90 ס"מ ולעיתים אף יותר.

סורגים-300x211

 

הוסף תגובה