חלקים במודעות המיועדים לקריעה – לא רק לאנשים ה"פשוטים"

כאשר מדי פעם אני מתייחס למודעות המפורסמות ברחובות, אני שם לב לתופעה מיוחדת. מודעות קטנות וכן מודעות של אנשים פרטיים בדרך כלל מכילות בתחתית המודעה "זקן" – נייר החתוך לפסים ובהם תקציר המידע של המודעה, כדי שכל המעוניינים בכך יוכלו לקרוע חתיכה מהמודעה ובעתיד להתקשר או לבוא.


לעומת זאת, במודעות הגדולות, בגודל 3A ומעלה, זה כמעט ולא קיים. לפי מה שביררתי, קיימות 3 סיבות עיקריות לכך:
הסיבה האובייקטיבית – הכנת פורמט כזה היא יותר יקרה.


שתי סיבות סובייקטיביות: הראשונה – המפרסמים חושבים שמודעות הפרסום עם זקן הן האפשרות של אנשי עסקים מתחילים ושל האנשים הפשוטים, והם לא משתמשים בה כיוון שהיא לא מתאימה לתדמית של החברה.


הסיבה ה"טיפשית" השנייה: ההנהלה חושבת שהחברה שלה ידועה לכולם. ומספיק שהם יכתבו שהגיעו דגמים חדשים של טלוויזיות XYZ כדי שהלקוחות ישר יבינו ויזכרו את כל הפרטים, ובאותו הרגע ירוצו לקנות אותן דווקא בחנות שלהם.


זוהי הנחה מוטעית.
אנשים רבים לא מצליחים לזכור את מספר הטלפון האישי שלהם.
איך אפשר לצפות מהם שיזכרו מספר טלפון שהם ראו במשך שניות ספורות?


האדם תמיד מחפש במקום שבו זה פשוט וקל יותר.


 המקור: Homebiz – רעיונות גדולים לעסקים קטנים

הוסף תגובה