"טוקסידו לוק" מוביל גם בעונת סתיו- חורף 07/08

לבן ממשיך להיות צבע בסיס מוביל גם בעונת סתיו- חורף 07/08 על אף הסקאלה האפורה והשחורה המשתלטת לנו על המדף – לבן תמיד נשאר בוהק, קלאסי, נקי ומצוחצח משדרג כל הופעה.


לצד חולצה לבנה מכופתרת בגזרה קלאסית אלגנטית שיקית ג'ינס DENIM בגזרה מחמיאה מעולם לא נראה טוב יותר למראה מרענן ואופנתי, המתאים לעבודה ומפגש עם חברות בשעות היום על כוס קפה ובשילוב אביזרים נוצצים ומסוגננים גם לשעות הערב לפגישה מקרית בבר או ארוחה במסעדה.
"טוקסידו לוק" הוא המראה הקלאסי המוביל ב"קרייזי ליין". חליפות נשיות הנשענות על מראה החליפות הגבריות הקלאסיות, בשחור ובאפור כהה, בסגנון הטוקסידו מצד אחד, ומצד שני, חליפות נשיות למשעי, עם חצאיות בגזרת "שעון החול" בהשראת סגנון כוכבות הוליווד משנות ה-40 וה-50.


טיפים:
– את הז'קטים המחויטים ניתן ללבוש במצב סגור ורכוס או במצב פתוח ומשוחרר שתחתיהם יבצבצו סריגים צבעוניים.
– אם בחרת לסגור את הז'קט המחויט, ניתן להוסיף צעיף צבעוני ועדין או למשוך החוצה גולף שיוסיף צבע לז'קט וירכך את הלוק המעט קשיח.
– ניתן כמובן להצטייד בחליפה מחויטת, כך ששני הפריטים משלימים זה את זה או ללכת על קו מחוייט ולעשות מיקס בין שתי חליפות מחויטות שונות.
– ז'קטים מחויטים הולכים גם עם מכנסי ג'ינס בגזרה ישרה וכך הג'ינס מביא עמו את משב הקז'ואל הרענן להופעה הכוללת. כמו כן, מכנסיים מחויטים ניתן למזג עם סריגים, סוודרים מצמר, חולצות משי וחולצות כפתורים סקסיות.
– למראה מחויט יתאימו בעיקר עקבים גבוהים ודקים שממשיכים את הליין המחויט.
– כדי להדגיש את המכנס המחויט או להצמידו לגוף כהלכה, מומלץ לצייד את המכנס בחגורת עור או גומי.


כתבה: קרן דור


באדיבות CrazyLine , יותר אישה מאי פעם

הוסף תגובה