טיהור הבית בדרך הקלה!

וישנה דרך שאומנם אולי לא מתאימה למשרד בו אנו עובדים, אך בהחלט מתאימה הדרך לבית בו אנו גרים. הטיהור חייב להעשות ע"י האדם הגר בבית, אין להטיל טיהור זה על מישהו אחר, ובנוסף הטיהור חייב להתבצע כאשר המטהר נמצא לבד בבית וללא תכשיטים עליו, אחרי שטיפת הדירה על המטהר להתרחץ ולטהר את הדירה כאשר הוא עצמו מטוהר (רחוץ), כמו כן אין לטהר את הדירה כאשר האישה היא במחזור, וברור כי לאישה במחזור אסור לטהר.


1. שוטפים את הדירה בצורה יסודית, נותנים לריצפה להתייבש, וישנן שתי דרכים נפלאות ואפשרי גם לשלב בין שתיהן:


*1. מרווה יבשה, אבני בכור = על מחבט שאין צורך בה יותר מניחים בה את הדברים ומניחים על האש, "מטגנים" עד שיוצא עשן, עם המחבט המעושנת הזו מטיילים בבית ובכל חדר וחדר מסובבים את המחבט 7 פעמים ומבקשים שעשן קטורת זו יטהר את החדר. במידה ונגמר העשן יש לחזור על "הטיגון" עם אותו החומר בשנית בשלישית עד גמר הטיולים בדירה,. כל פעם שרוצים לטהר מחדש משתמשים עם חומר אחר.


*2. הדרך השניה אחרי שהבית מתייבש מהשטיפה: בכל פינה בכל חדר שופכים חופן של מלח גס, ומבקשים שמלח זה יטהר את החדר. באם מעוניינים ניתן כל פעם ששוטפים את הדירה להניח מלח גס.


2. ישנה דרך נוספת לטיהור והיא: קונים חומר שניקרא פסוך לבן (אני יודעת שיש להשיגו בשוק לוינסקי בתל אביב, ויש לציין שהוא גם קצת יקר). ומורחים פס במשקוף דלת הכניסה לדירה ובמשקוף כל חדר וחדר, ומבקשים כי פסוך לבן זה יטהר את החדר. ישנן עוד דרכים לטיהור מרחב המחיה שלכם, ועל כך נרחיב בהמשך. תודה לכם! ובהצלחה בטיהור רחב המחיה שלכם, ד"א באם מישהו מעוניין לעשות זאת במשרד בו הוא עובד, ניתן לעשות אך בשעות שאין נפש חיה במשרד.

הוסף תגובה