טייס ליום אחד – המתנה המושלמת

אתם מחפשים מתנה מיוחדת למישהו מיוחד? למה לא לתת לו את המתנה המושלמת – טייס ליום אחד?

טייס ליום אחד היא המתנה המושלמת, היא יכולה להתאים לכל אירוע מבר ובת מצווה ועד מסיבת רווקות ורווקים. המתנה יכולה להתאים לכל אדם, החוויה של טיסה במסוק בשמי הארץ היא חוויה חד פעמית ולא הרבה עוברים אותה ולכן זה יהיה דבר בלתי נשכח לחבר או חברה שתיתנו להם אותם.

כאשר בוחרים במתנה טייס ליום אחד אתם או האדם שלו תתנו את המתנה יבחר את המסלול טיסה ויקבל שיעור איך להטיס מסוק ואיפה בזמן מסויים ישתלט על המסוק ויטיס אותו לבד (כמובן בליווי המדריך). ניתן לבחור לטוס מעל ירושלים, מעל תל אביב בלילות, במצדה ובנגב ועל קו החוף של ארץ ישראל ולראות את הכל ממבט הציפור.

הדבר יכול להתאים גם כהצעת נישואין מרגשת, קחו את בחירת לבכם להסיק את המסוק תהנו ביחד מהנוף ותתכננו את הטיסה באופן המתאים לכם. תוכלו לעצור במהלך הטיסה במקום שאותו שניכם אוהבים ושם יכולים לחכות לכם חברים או משפחה על מנת להשתתף בשמחתכם.

טייס ליום אחד יכולה להיות מדהימה כמתנה למסיבת רווקות, חברה שלכם עומדת להתחתן ואתם רוצות לחגוג איתה כמו שצריך. הזמינו לה טייס ליום אחד, תתכננו שהטיסה תסתיים בוילה שבה יחכו לה שאר החברות ותחגגו כל הלילה! אנחנו מבטיחים לכם שאת המסיבת רווקות הזאת היא תזכור לתמיד!

הוסף תגובה