טיסות ללונדון – הרבה יותר מרק טיסה

עד לפני מספר שנים, כאשר היינו טסים ליעד מסוים, למשל לונדון, אז לפני הטיסה היינו דואגים שיהיה לנו חדר במלון, לפעמים היינו גם משכירים רכב ובמקרים מסוימים היינו דואגים שיהיו לנו גם כרטיסים לפארקים מסוימים עבור הילדים. היום היצע האפשרויות שעומד בפנינו כל כך גדול, שכל טיסה ללונדון יכולה להיות חוויה כוללת עם מגוון אפשרויות.

כשאנחנו מחפשים טיסות ללונדון ולא משנה אם זה לנופש או לעבודה, אנחנו יכולים לבחון האם יש טיסות בתאריכים שכוללים אירועים שונים ואז נוכל ליהנות מחוויה שלמה. יש אנשים שמחפשים מועדי טיסות על פי אירועים שונים ויש מי שקובע מועד לטיסה ואז בוחן אילו אירועים נערכים באותה תקופה.

חשוב לציין, את כל זה ניתן לעשות הן דרך סוכן נסיעות והן דרך אתרי אינטרנט שונים, חיפוש מהיר יכול לעלות לא מעט אופציות, הכל עניין של זמן, סבלנות וכמובן תקציב שעומד לרשותנו. אנחנו נבחן כעת אילו דברים ניתן לבדוק ולבחון וכיצד ניתן לעשות זאת בצורה נוחה ופשוטה.

טיסות ללונדון ואירועים נוספים

הצגות – לונדון היא בירת התיאטרון האירופאית והיא המתחרה העיקרית של ניו יורק וברודווי. בלונדון אפשר למצוא מגוון רחב של מחזות אשר חלקן משוחקות על ידי דמויות בכירות לא רק מעולם התיאטרון האנגלי אלא גם מעולם הקולנוע והטלוויזיה. ניתן למצוא הצגות רבות לצפייה במהלך כל השנה. החוכמה היא לדעת לחפש את ההצגות במחירים מוזלים. לשם כך מומלץ לחפש באתרי אינטרנט ולהתייעץ עם סוכני נסיעות.

כדורגל – אין במה יותר טובה לראות בה כדורגל כמו לונדון. אומנם בשנים האחרונות ישראלים רבים נוהרים לברצלונה ולמדריד, אך אין ספק בכלל שאומת הכדורגל האמיתית היא אנגליה והבירה היא לונדון. ניתן לרכוש כרטיסים דרך אתרי כרטיסים, אתרי קבוצות וכן דרך אתרים ישראלים שמספקים כרטיסים לאירועים שונים.

מלבד כדורגל, ניתן לחפש טיסות ללונדון בקיץ וליהנות מאליפות הטניס של וימבלדון, אחת מחוויות הספורט מרתקות לכל חובבי הספורט הלבן.

הופעות – שוב, בדומה לניו יורק, לונדון מהווה את בירת המוזיקה, למרות שקמו לה מתחרות כמו ברלין ואמסטרדם. אם אתם מארגנים לעצמכם טיסה ללונדון, אל תפספסו הזדמנות לראות הופעה, אתם יכולים ליהנות מהופעות באולמות הגדולים בעיר וכן במועדונים ופאבים קטנים.

פעילויות ספורטיביות – כל מי שאוהב לעשות פעילות ספורטיבית כמו ריצה, יכול לבחון את האפשרות להירשם למרתון לונדון בחודש אפריל. לא חייבים להירשם בהכרח למקצה של המרתון, אפשר להירשם למקצים קצרים יותר. מרתון לונדון נחשב לאחד המרתונים הוותיקים בעולם, ובהחלט הייחודים שבהם. יש חברות שמארגנות דיל אשר כולל טיסות ללונדון, מלון וכן כרטיס למרתון.

כפי שאפשר לראות, ניתן לשלב מגוון פעילויות ייחודיות אשר הופכת את הטיסה ללונדון לחוויה ייחודית, רק צריך לדעת היכן לחפש ולהיות מוכנים להשקיע זמן וכסף.

הוסף תגובה