הסרת משקפיים בלייזר – מדריך לתייר בגלקסיה

בעשור האחרון בוצעו בישראל מעל למאה אלף (כן, 100,000) הליכי הסרת משקפיים בלייזר, ובהצלחה רבה. הסיבה לכך היא ההתקדמות העצומה בתחום רפואת העיניים, וכזאת המאפשרת ליהנות מתוצאות איכותיות, טכניקות מתקדמות ובטוחות, לצד סיכונים מופחתים באופן משמעותי לעומת העבר, וכאלה המאפשרים לחזור לשגרת חייכם הרגילה כבר לאחר שבוע – שבועיים מיום ביצוע ההליך. אם אתם מרגישים שהגעתם לסף, וכי שבעתם מעדשות המגע או מהמשקפיים, במהלך מאמר זה אנו מזמינים אתכם לקרוא את המידע המקיף ביותר בנוגע להליך, לצד הדגשים החשובים הנוגעים לו.

הסרת משקפיים בלייזר – איפה מתחילים?

השלב הראשון הנוגע להליך, הוא בחירת המרפאה \ מומחה המתאימים ביותר לביצוע ההליך. ראשית יש להדגיש כי על אף הפופולריות הרבה שבהליך, חשוב להבין כי מדובר בהליך הדורש מיומנות רבה בצד המבצע, לצד העובדה שמתבצע באיבר כה הרגיש, אולי הרגיש והמורכב ביותר בגופינו. את הבחירה במרפאה \ מומחה יש לעשות תוך כדי שקלול של מספר נתונים, ובהם כמובן ניסיונו והכשרתו של המומחה, אישורי ביצוע מטעם משרד הבריאות וכן כמובן ביקורות וחוות דעת מצד מטופלי עבר. אנו ממליצים לקבוע פגישת ייעוץ אישית עם מספר מומחים לגבם אתם מתלבטים, וזאת על מנת להכירם באופן אישי, לתאם ציפיות לקראת ההליך ולהבין את מהותו במלואו.

כיום בשוק טיפולי הסרת המשקפיים ניתן ליהנות ממגוון גדול של טכניקות, אשר נבדלות האחת מן השנייה במשך החלמה, בתופעות הלוואי וכן בנתוניו האישיים של המטופל. טרם הניתוח יש כמובן לערוך בדיקת התאמה מקיפה, וזאת על מנת להבין באם הנכם מתאימים לעבור את ההליך (הידעתם כי רק כ-70% אחוזים מן הניתוח יימצאו כמתאימים לעברו? 30% הנותרים יימצאו כבעלי קרנית דקה יתר על המידה, וכזאת שאינה מאפשרת לעבור את הניתוח). באם בדיקת ההתאמה עברה ללא הצלחה, אל חשש – ישנן מספר חלופות בשוק האסתטיקה המאפשרת להשיג הטבה משמעותית בראייה גם ללא ההליך האמור.

הליך הסרת משקפיים בלייזר הינו קצר ולמעשה אורך כמספר דקות, אך מיד לאחריו מתחיל משך ההחלמה, אורך מספר שבועות ומחייב את תשומת לבכם. בעקבות זילוף טיפות מרחיבות אישונים, ראייתכם תהיה מטושטשת בשעות לאחר ההליך, ועל כן יש לבקש מחבר \ בן משפחה לסייע לכם בנהיגה חזרה הביתה. בימים הראשונים שלאחר ההליך יש להקפיד על זילוף, מספר פעמים ביום, של טיפות אנטיביוטיות לצד תחליפי דמעות, על מנת לאפשר לעיניים להחלים באופן בריא. במיוחד בימים הראשונים, אך גם בשבועות שלאחר ההליך, הקפידו להימנע מחשיפה מוגברת לשמש, ופעולות נוספות שביכולתן לעייף את העיניים מעל למידה הנדרשת.

הסרת משקפיים הינו ההליך האסתטי, שאינו כירורגי, הפופולרי ביותר בישראל, אך יש להבין את הסיכונים ותופעות שעתידות להתלוות לביצוע לא אחראי, ובידי יד שאינה מקצועית. הקפידו לבצע בחירה מושכלת של המנתח ומרפאה שעתידים לבצע את ההליך, ובנוסף – אל תבחרו על סמך העלות המוצעות בלבד, ובמיוחד לא הזולה ביותר, שכן בחירה זו יכולה להיות בעוכריכם.

הוסף תגובה