טיפול באקנה בגב/פנים/ישבן – אסור עם פילינג סקראב/מברשת/ואדים|איריס לוי

הגישה המקובלת בטיפולי אקנה במכוני הקוסמטיקה – אקנה בגב/בחזה /אקנה בפנים/אקנה בישבן הינה ע"י מריחת תכשירים, עיסוי האזור ע"י פילינג סקראב על בסיס אשכוליות ולימון הגורם לשיוף ולקילוף העור, אדים לריכוך, ובסיום מסכה מרגיעה…!

כשמטפלים באקנה בתכשירים מקומיים סיסטמתיים, אחת הבעיות העיקריות היא מידת ההצלחה הטיפולית.

שילמת סכום הגון כ- 5000 ₪" עבור 5 קרמים שאין עליהם אישור משרד הבריאות. והקוסמטיקאית מילאה קופסאות עם קרמים והדביקה מדבקה עם שמה.

מאוכזב/ת כי זה לא עבד…בוודאי, טיפול במריחת קרמים, שיוף, קילוף ועיסוי עם פילינג סקראב או חומצות הינו טיפול חיצוני בלבד. טיפול במריחת קרמים לא מטפל ולא עובד על שורש הבעיה .חיידקי אקנה P.ACNE הגורמים העיקריים לאקנה . לפרטים קרא/י עוד.

ושלא יעבדו עליכם…..!

טיפול באקנה ע"י שיוף פיזי או פילינג סקראב – חשוב להבין כי שיוף או פילינג סקראב באקנה פעילה חושף את העור לזיהומים ועלול לגרום להתפשטות הפצעים לאזורים נוספים להחמרת הדלקת והתפשטות הכתמים חומים/אדומים הנלווים לאקנה .

פעולת השיוף והפילינג הינה פעולה שטחית וחיצונית שאינה עובדת ואינה מטפלת בשורש הבעיה, חיסול חיידקי האקנה באופן סלקטיבי P.ACNE הגורמים להתפרצות פצעי האקנה, ובנרמול הפרשת החלב הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק.

חיידקי ה – P.acne פועלים על זקיקי החלב, גורמים לפירוק החלב לחומצות שומן חופשיות ולדלקת סביב זקיק השערה ויוצרים אזורים מוגלתיים ברמה שטחית או עמוקה. חומרת התהליך הסופי תלויה ברגישות אינדיבידואלית לחיידק. ללא התערבות מקצועית נכונה, עלול התהליך להסתיים בהצטלקות קשה.

טיפול באקנה, בין אם כרוני או זמני, הוא אחד מהסוגים המתסכלים ביותר של אקנה. הפצעים נראים נורא, הם כואבים במגע, והם לא מגיבים לטיפול בקרמים המיועדים למריחה על העור.

ומדוע?  

הידעת, כי בפצעי האקנה ניתן להבחין בשני חיידקים הגורמים לגירוי העור ולתגובה דלקתית ומוגלה "פצעי – בגרות " – "אקנה".

הפרשת שומנים יתרה מבלוטות החלב (בלוטות השומן) משתלבת עם תאי עור מתים (או מזהמים אחרים) ומביאה לסתימתם של זקיקי השערות. הפרשות השומן מצטברות תחת הנקבובית הסתומה, ומספקות סביבה נוחה להתרבותו של חיידק האקנה.

הידעת, בפצעוני האקנה ניתן להבחין בעיקר בשני חיידקים: "פרופיוני בקטריום אקנה"   propioni bacterium acnes

המשגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור , ו"סטפילוקוקוס אפידרמידיס". staphylococcus epidermidis

שמשגשג אף הוא בתעלות זקיקי השיער.

חיידקים אלה מפרקים בעזרת אנזימים מסוג ליפאז את השומנים שבחֵלֶב (בלוטות השומן) והופכים אותם לחומצות שומן חופשיות שעלולות לגרום לגירוי העור, ויצירת תגובה דלקתית ומוגלה –" אקנה ציסטי."

האם חשבת שע"י מריחת קרמים, עיסוי בפילינג סקראב, אדים או קילוף/שיוף או מריחת מסכה, ניתן לחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה?

הטיפול באקנה מהווה אתגר טיפולי לא קטן, עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

לצערי שום דבר מהמצויין לעיל לא חודר לדרמיס הבינוני והעמוק ומחסל את שורש הבעיה – חיידקי אקנה P.ACNE הגורמים העיקריים להתפרצות אקנה/פצעי בגרות בכל גיל.

 

יש טיפול לאקנה בגב בישבן ובפנים: טיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF המתבסס על טיפול מערכתי יעיל במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן.

הריפוי מתבצע כאשר האור המוקרן פועל על חומר הפורפיר ין הנלווה לחיידקי האקנה, עם חשיפת חיידקי הפורפיר ין לאור המיוחד של המערכת הוא עובר שינוי כימי ומחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה.

הטיפול מונע את הצורך בשימוש בתרופות רואקוטן ואנטיביוטיקה – מינוציקלין.- ללא בדיקות דם – ללא פגיעה בכבד.

סקפטי/ת לא מאמין/נה? את/ה מוזמן/נת לגלוש באתר הבית http://www.iris-levy.co.il/ממליצים

להתרשם מעל 120 לקוחות מרוצים ואף לקבל טלפון להתקשרות.

.

יתרונה הגדול של טכנולוגיית – IPL בשילוב אנרגיית גלי רדי RF בטיפול כוללני ויסודי, שאינו פולשני. התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, בריפוי, הבהרת הכתמים (חומים/אדומים) ושיפור משמעותי בצלקות.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י ישירות לאיריס לוי קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לטיפולי אקנה פעילה בגב/פנים/ישבן בבני נוער ובמבוגרים 0558833337 לתאום פגישת ייעוץ חינם.

הוסף תגובה