טיפול אקנה בחמצן – הפצעים בפנים נעלמים!האמנם?|איריס לוי

הפיתויים בשוק הקוסמטי אסתטי הממציא לנו פטנטים, לא תמיד נותן את המענה האיכותי לשיפור או להטבה באקנה דלקתית בפנים, פצעים פצעונים עור אדמומי מגורה ומגרה, אבצסים, פרונקלים, כתמים שחורים שומנים צלקות וחטטים הנלווים לאקנה בפנים.

פילינג חמצן Co2 – חידוש והחייאת העור על ידי חמצן טהור בשילוב חומרים פעילים ובריכוזים משתנים.

הדעות חלוקות לגבי טיפול בחמצן,  האם הוא מועיל בהליך האטת הזדקנות העור…אני מציינת הזדקנות העור ולא טיפול באקנה בפנים.

על פי פרסומים כבר ביום השלישי של טיפול בחמצן ניתן לראות תוצאות, הלחות בעור עולה, הוא רענן יותר ובעל מרקם צפוף יותר, נעים למגע ובעל מראה צעיר ובריא.

ושלא יעבדו עליכם…האם יש מערכת נשימה באזור הפנים? לא. ולכן החדרת חמצן לטיפול בפצעי אקנה בפנים לא יכולה לתת מענה לשורש הבעיה – חיידקי האקנה P.ACNE  הגורמים העיקריים לאקנה/פצעי בגרות בפנים .

הידעת, כי בפצעי האקנה ניתן להבחין בשני חיידקים הגורמים לגירוי העור ולתגובה דלקתית אקנה/פצעי בגרות:   

הפרשת שומנים יתרה מבלוטות החלב משתלבת עם תאי עור מתים (או מזהמים אחרים) ומביאה לסתימתם של זקיקי השערות. הפרשות השומן מצטברות תחת הנקבובית הסתומה, ומספקות  Propionibacterium acnes  סביבה נוחה להתרבותו של חיידק האקנה

ואכן, בפצעוני האקנה ניתן להבחין בעיקר בשני חיידקים: "פרופיוני בקטריום אקנה" המשגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור  –  propioni bacterium acnes

ו"סטפילוקוקוס אפידרמידיס". staphylococcus epidermidis המשגשג אף הוא בתעלות זקיקי השיער. חיידקים אלה מפרקים  בעזרת אנזימים מסוג ליפאז את השומנים שבחֵלֶב (בלוטות השומן) והופכים אותם לחומצות שומן חופשיות שעלולות לגרום לגירוי העור, ויצירת תגובה דלקתית ומוגלה – אקנה פצעי בגרות.

האם חשבת שע"י החדרת חמצן באזור הפנים ניתן לחסל את חיידקי האקנה הגורמים העיקריים לאקנה דלקתית בפנים?

 כ- 80% מהאוכלוסייה בין גילאי 14-30 יסבלו מאקנה בשלב כזה או אחר בחייהם, כאשר הטיפול התרופתי בכדורים ומשחות לא עוזר לכולם ולא באופן מיידי.

טיפול בקרן אור – טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF  באקנה בפנים, יכול להעניק פתרון חדש ונטול תופעות לוואי.

למרות אחוזי ההצלחה לריפוי אקנה בטיפולים המקובלים, לכל טיפול באקנה יש מגבלות ותופעות לוואי אפשריות. כאשר שמו לב כי הטיפול אינו מספיק לריפוי אקנה, החלו לחפש שיטה נוחה ללא תופעות לוואי, אשר תיתן מענה, לפחות לאלו שאינם יכולים או רוצים מסיבות רפואיות או אחרות לקבל טיפול סיסטמתי.

טיפול בטכנולוגיית IPL  ואנרגיית גלי רדיו RF  הוא למעשה טיפול באור, אשר משמש כפתרון טיפולי למגוון בעיות עור, כולל אקנה. יעילות הטיפול מוגברת על ידי שילוב מספר אורכי גל.

ידוע כי אור השמש מטיב ומשפר אקנה, אבל לאור השמש גם תופעות בלתי רצויות אחרות. פריצת הדרך בטיפול פוטותרפיה הופיעה עם הבנת מנגנון הפעולה של הפרופירינים במטבוליזם של חיידק ה P-ACNE, כחלק מתהליך חילוף החומרים הנורמלי של החיידק.

הטיפול באמצעות מקורות אור יעילה ואטרקטיבית לטיפול באקנה דלקתית בפנים בגב ובאזור הישבן המהווה אלטרנטיבה לטיפול מקומי באמצעות תרופות ומשחות שלא נתנו מענה מספק לריפוי הנגעים.

התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, בריפוי, הבהרה ושיפור משמעותי בכתמים ובצלקות.  

עבודות מחקר קליניות הראו שיפור של עד 80% ויותר מהמטופלים על ידי טכנולוגיית IPL  ואנרגיית גלי רדיו RF

ואם את/ה סובל/ת מאקנה בפנים, בגב ובאזור הישבן, שום דבר אינו גזירת גורל לראשונה יש אלטרנטיבה יעילה ובטוחה יותר –

ללא תופעות לוואי – ללא בדיקות דם – ללא תרופות – וללא פגיעה בכבד.

לא בטוח\ה סקפטי\ת? הנך מוזמן\נת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל 120 המלצות ואף לקבל טלפונים מלקוחות מרוצים.

 

האור הוא בטוח, לא מזיק לעור ואינו מייצר חום. אין דיווחים בספרות המקצועית על תופעות לוואי או נזק כלשהוא לעור בטווח הקצר והארוך.  טווח ההשפעה יחסית מהיר, למרות שקיימים מקרים שדורשים זמן טיפול נוסף.

הטיפול בטכנולוגיית IPL  ניתן על ידי כטיפול פנימי וחיצוני בשילוב טיפול טופיקלי בתכשירים למריחה על העור, ותוספי תזונה העובדים על הסימפטום, בחיזוק מערכת החיסונית של הגוף, מערכת העיכול ופרוביוטיקה,  עם אפשרות לשלב גם תרופות הורמונאליות (גלולות).

הטיפולים בקליניקה נעשים באמצעות מכשור מתקדם ותכשירים פעילים וידידותיים לעור. הניסיון והידע באים לידי ביטוי בהצלחת הטיפולים אותם אני מבצעת באופן אישי, בבני נוער ומבוגרים הסובלים מאקנה.

טיפולים הנותנים מענה איכותי ופתרון אלטרנטיבי ובטוח יותר משימוש בתרופת רואקוטן שזוהי ברירת המחדל של רופאי העור. הטיפולים המתבצעים כוללים אבחון מדויק והתאמת טיפול אישית.

לפרטים נוספים ניתן ליצור עמי קשר ישירות לנייד 0558833337

 

 

 

הוסף תגובה