טיפול באקנה בגב-מתחייבים לתוצאות מהטיפול ה-1- לא בטוח!|איריס לוי

הגישה המקובלת בטיפולי – אקנה בגב הינה "כטיפול פנים" ע"י מריחת תכשירים, עיסוי האזור ע"י פילינג סקראב על בסיס אשכוליות ולימון, אדים לריכוך (ידוע שמים חמים מעוררים חיידקים), ובסיום הטיפול עיצוב ומיצוק…!

הטיפול באקנה בגב– פצעים פצעונים, פרונקלים, שחורים שומנים וצלקות אקנה גם בגב מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה, מבנה ועומק סוג האקנה ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים.

עלינו לזכור, שאקנה בגב נגרמת כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בנגעי האקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

מריחת קרמים, תכשירים, עיסוי עם פילינג סקראב, אדים, או מברשת לא מחסלים ולא חודרים לשכבת הדרמיס הבינונית והעמוקה ומחסלים באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה הגורמים העיקריים לאקנה בגב.

 

שילמת סכום הגון כ- 5000 ₪" עבור 5 קרמים שאין עליהם אישור משרד הבריאות. והקוסמטיקאית מילאה קופסאות עם קרמים והדביקה מדבקה עם שמה.

מאוכזב/ת כי זה לא עבד…בוודאי, טיפול במריחת קרמים, שיוף, עיסוי עם פילינג או חומצות הינו טיפול חיצוני בלבד. טיפול במריחת קרמים לא מטפל ולא עובד על שורש הבעיה .חיידקי אקנה P.ACNE הגורמים העיקריים לאקנה .

לפרטים קרא/י עוד. ושלא יעבדו עליכם…..!

האם זה מוכר לך?

  • בקיץ אני לא הולך לים, לא מוריד חולצה, מתבייש! ואני לא יכולה ללבוש שמלה או חולצה עם גב חשוף. 
  • ובסיטואציה אינטימית ……אקנה בגב- הפצעים השחורים השומנים והכתמים, מהווים מטרד אסתטי ולעיתים אף בעיה פסיכולוגית. כי זה לא מתאים לך, לא מתאים לגיל שלך…כי זה מציק, ולא נעים. משתלט על חייך, מכביד על איכות החיים, משפיע על מצב הרוח, גורם לך להסתגר בבית ומערער את הביטחון העצמי. 

 

  • מרגיש/ה שנמאס לך? רוצה לשפר את איכות החיים שלך?  בעזרתי תקבל/י פתרון איכותי אפקטיבי ולאורך זמן לאקנה בגב כטיפול פנימי וחיצוני משולב.

​​סקפטי/ת לא מאמין/נה? הנך מוזמן/נת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מ-  120 המלצות של לקוחות מרוצים, לקבל טלפון להתקשרות ולהיווכח שיש טיפול לאקנה בגב, פצעי הבגרות בגב עם אפקט מצטבר ולאורך זמן.

ולטיפולים שלא נתנו מענה מספק לאקנה בגב המלווה בחטטים/צלקות שקעים וכתמים בגב יש טיפול 

בטכנולוגיית IPL   – קרן אור ואנרגיית גלי רדיו RF (טיפל המומלץ ע"י רופאים). המתבסס על טיפול מערכתי פנימי וחיצוני, לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P. ACNE הגורמים העיקריים להתפרצות אקנה בגב בבני נוער ובמבוגרים, ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן.

יתרונה הגדול של טכנולוגיית – IPL בשילוב אנרגיית גלי רדי RF בטיפול כוללני ויסודי, שאינו פולשני. התקדמות הטכנולוגיה כיום, מאפשרת להגיע לתוצאות לא רק בטיפול אלא גם בתופעות הנלוות לאקנה, בריפוי, הבהרת הכתמים (חומים/אדומים) ושיפור משמעותי בצלקות.

אחד מהיתרונות העיקריים בטיפול בטכנולוגיית IPL היא ההחלמה המהירה למעט אדמומית נקודתית ולעיתים תחושת רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשר/י ישירות לאיריס לוי קוסמטיקאית פרא-רפואית מומחית לטיפולי אקנה בפנים בבני נוער ובמבוגרים 0558833337 לתאום פגישת ייעוץ חינם

 

 

 

.

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

 

הוסף תגובה