טיפול בחרדות לפני טיסה

אנשים רבים סובלים מחרדות לפני טיסה למרות שסטטיסטית זו אחת הדרכים הבטוחות לעבור ממקום למקום.

על מנת למנוע אי נעימות בזמן הטיסה של הזעת יתר, הפרעות שינה, חרדות ולחצים ואולי גם למנוע ויכוחים או עימותים עם הדיילים או הדיילות אני ממליץ להצטייד במכשיר ה-
המאושר לשימוש על ידי ה – FDA ומיובא באישור משרד הבריאות.
השימוש ב Alpha-Stim® SCS במשך 20 עד 60 דקות, כל יום, או אחת ליומיים, או בעת הצורך, מסייע להירגע ומאפשר להתרכז בקלות רבה יותר. מכשיר ה Alpha-Stim® SCS בטוח לשימוש ומהווה תחליף איכותי לתרופות הרגעה. בניגוד לתרופה הוא אינו ממכר ואין לו כל תופעות לוואי.
בסיום הטיפול מרגיש המטופל ערני ומרוכז ולעיתים קרובות מדווחים המטופלים על תחושה של נינוחות ומצב רוח מרומם משך שעות ולעיתים אף יום שלם לאחר הטיפול. ירידה משמעותית בחרדות ובדיכאון מורגשת בדרך כלל לאחר שבוע או שבועיים מתחילת הטיפול. כדי לשמר את איכות החיים שהושגה, מומלץ לבצע טיפול 3 פעמים בשבוע.
השימוש ב Alpha-Stim® SCS, שעתיים לפני השינה, מבטיח שינה רגועה. השימוש במכשיר מאפשר הקלה משמעותית בהפרעות שינה כתוצאה מג`ט לג (Jet Lag).
טיפול מוכח בחרדות, בדיכאון ובהפרעות שינה ( כולל Jet Lag), ללא תרופות ובעשרים דקות ליום בלבד. את הטיפול ניתן לבצע, תוך צפייה בטלוויזיה, עבודה או קריאה! מייד לאחר השימוש, מרגישים נינוחות ורוגע.

הוסף תגובה