טיפול בפצעים בישבן זה לא טיפול פנים לישבן|איריס לוי,טיפול ב-IPL

"ניסיתי כל מיני טיפולים ואף אחד לא עבד" זה מוכר לך?

טיפול בפצעים בישבן זה לא טיפול פנים לישבן – הגישה המקובלת בטיפול בפצעים באזור הישבן הינה "כטיפול פנים" ע"י מריחת תכשירים, עיסוי האזור ע"י פילינג סקראב על בסיס אשכוליות ולימון, אדים לריכוך (ידוע שמים חמים מעוררים חיידקים), ובסיום הטיפול עיצוב ומיצוק…!

זה לא קל זה לא עובר מהר ולא עובר בקלות – שלא יעבדו עליכם!

סובל/ת מפצעים בישבן? פצעונים, ציסטות, חטטים וכתמים? יש טיפול! לפרטים אודות טיפול באקנה בישבן כנס/י…

https://www.youtube.com/watch?v=R3Gt4-WpOpY

הטיפול בפצעים בישבן פצעים פצעונים, פרונקלים, שחורים שומנים וצלקות אקנה גם בישבן מחייב התמחות מיוחדת, אבחנה והבנה, מבנה ועומק סוג הפצעים ובהתאם לכך התאמת הפרוטוקול הטיפולי המשלב בד"כ סוגים שונים של טיפולים.

עלינו לזכור, שפצעים באזור הישבן נגרמים כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא טיפול מתאים. לטיפול המהיר בפצעים/אקנה ישנה חשיבות רבה במניעת צלקות סימנים וכתמים.

מריחת קרמים, תכשירים, עיסוי עם פילינג סקראב, אדים, או מברשת לא חודרים לשכבת הדרמיס הבינונית והעמוקה ומחסלים באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה הגורמים העיקריים לפצעים פצעונים בישבן.

מאוכזב/ת כי זה לא עבדבוודאי, טיפול במריחת קרמים, שיוף, עיסוי עם פילינג או חומצות הינו טיפול חיצוני בלבד. שאינו מטפל ולא עובד על שורש הבעיה – חיידקי אקנה P.ACNE הגורמים העיקריים לפצעים בישבן/אקנה. וחושף את העור לזיהום שעלול לגרום להתפשטות הפצעים לאזורים נוספים בגוף, ולהחמרת הדלקת.

מתפתים לכותרות "מתחייבים לתוצאות מהטיפול הראשון" – לא בטוח שזה אפשרי ואמתי.

הידעת – בפצעוני האקנה ניתן להבחין בעיקר בשני סוגי חיידקים: "פרופיוני בקטריום אקנה" (propioni bacterium acnes) חיידק החי בתנאי חוסר אויר (אנאירובי) אשר משגשג בתעלות זקיקי השיער שבעור ו"סטפילוקוקוס אפידרמידיס" (staphylococcus epidermidis) שמשגשג גם הוא בתעלות זקיקי השיער.

חיידקים אלה מפרקים בעזרת אנזימים מסוג ליפאז את השומנים שבחֵלֶב והופכים אותם לחומצות שומן חופשיות שעלולות לגרום לגירוי העור, ויצירת תגובה דלקתית ומוגלה – אקנה פצעי בגרות – פצעים פצעונים, פרונקלים כואבים אדומים ונפוחים, שומנים שחורים, פנימיים וחיצוניים עור מחוספס אדמומי מגורה ומגרד כל התופעות הנלוות לאקנה בישבן.

פילינג או שיוף פיזי הנעשה על פצעים בישבן הינו קילוף שכבת העור העליונה, השכבה הקרנית, בעזרת חומצות, חומרים כימיים במטרה למנוע הצטברות של תאי עור מתים ועידוד צמיחת תאי עור חדשים בריאים. הבהרת כתמים, וצלקות. לאחר הטיפול העור נראה כלאחר טראומה למשך ימים עד שבועות בהתאם לעומק הפילינג ולרגישות המטופל.

טיפול פילינג או שיוף הנעשה על פצעים פעילים בישבן לא מרפא ולא נותן מענה לכל התופעות הנלווים לפצעים בישבן, כמו אדמומיות, כתמים חומים/אדומים, חטטים, צלקות ועוד..

טיפול פילינג או שיוף הנעשה על פצעים פעילים בישבן לא עובד ולא מטפל במקור בעיית האקנה חיסול חיידקי האקנה באופן סלקטיבי P.ACNE הגורמים להתפרצות פצעי האקנה, ובנרמול הפרשת החלב הפרשת השומן עליו מתקיים החיידק. ולכן נטיית רוב המטפלים היא לא לקחת את הסיכון ולנקוט בטיפול אחר.

  • והפצעים לעיתים מתפשטים לאזור הירכיים והמפשעות וגם לאזור הגב, ומשתלט על חייך…
  • משפיע על המצב רוח…
  • גורם לך להסתגר בבית…
  • לדיכאון, מערער את הביטחון העצמי שלך…
  • ובסיטואציה אינטימית…
  • ואם את/ה רוצה ללבוש בקיץ בגד ים, או מכנס קצר,,,, 
  • וזה לא מתאים לך לא מתאים לגיל שלך…
  • ופנית לרופא מומחה… שלא הצליח לשפר את מצב עור הישבן שלך ומסתפק באמירה "זה יחלוף מעצמו, או תלמד/י לחיות עם זה"…
  • ומרחת אין סוף תכשירים ולא ראית תוצאות..
  • ונסית הומאופתיה, צמחים, רפלקסולוגיה, גלולות דיאנה וגלולות יסמין, דיקור סיני…
  • שינוי בתזונה ואורח חיים בריא… וזה לא עובר מאליו…!

יש פתרון – איכותי הנותן מענה לאורך זמן עם אפקט מצטבר: לפצעים בישבן – הטיפול בטכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF – פריצת הדרך בטיפול בטכנולוגיה הופיעה עם הבנת מנגנון הפעולה של הפרופירינים במטבוליזם של חיידק ה P-ACNE, כחלק מתהליך חילוף החומרים הנורמאלי של החיידק.

ואכן הטיפול באנרגיה המוגבר על ידי שילוב מספר אורכי גל מחסל באופן סלקטיבי את חיידקי האקנה.

מחקרים מראים כי בטיפול באקנה בישבן בעזרת קרן אור באורך גל מסוים ניתן להפחית ב-80 אחוזים לעיתים גם יותר אקנה המתבטאת בחספוס העור, אדמומיות פצעים פצעונים, שחורים/שומנים פרונקלים כתמים וצלקות. טיפול המומלץ אף ע"י רופאים.

הוסף תגובה