טיפול בצלקות אקנה שחורים/וכתמים בישבן ובמפשעות ב-IPL|איריס לוי

את מחליטה להתעלם מאקנה בישבן אקנה במפשעות, שחורים, שומנים, צלקות, חטטים וכתמים, במחשבה שזה יעבור, חבל, בשביל מה לסבול?בעיות עור קלות עלולות אף להתפתח למחלות עור כרוניות באם הן לא מטופלות בזמן ובאופן סדיר ואף לגרום לצלקות בעור חטטים וכתמים.

ידוע שאקנה, היא מחלה דינמית העלולה להתפרץ בכל אזור בגוף כמו, באזור הישבן והמפשעות. אזור מוסתר ופחות חשוף הנוטה להיות פחות מטופל כי לא רואים אותו…!

נשים רבות מתפתות לעשות הסרת שיער בלייזר באזור הישבן והמפשעות הנגוע באקנה ובצלקות אקנה בתחושה שעצם ההסרה תעלים את התופעה, אך לצערי, זו מחשבה מוטעת מיסודה. רבות מהנשים הפונות לטיפול הסרת שיער באזור הישבן המפשעות הנגוע באקנה לא מודעות לעובדה שהסרת שיער באזור הבעייתי בעצם מעורר התפרצות חיידקים והתפשטות פצעים חדשים, כואבים נפוחים ואדומים יותר.

עלינו לזכור, שצלקות אקנה נגרמות כאשר הדלקת הנמצאת לא רק בדרמיס העליון (שכבת העור השנייה המכילה בעיקר רקמת חיבור) אלא גם בדרמיס הבינוני והעמוק והיא איננה נעצרת ללא  טיפול מתאים.

הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון/או רשלני, עלול לגרום להתפשטות הדלקת, לסיבוכים ולגרימת נזקים בלתי הפיכים דוגמת: "חורים" בעור, צלקות מכוערות חטטים וכתמי פיגמנטציה חומים/אדומים הנראים לעין ועלולים להוות מטרד אסתטי ובעיה פסיכולוגית.

לטיפול המהיר באקנה בישבן ובמפשעותישנה חשיבות רבה במניעת צלקות חטטים שקעים שחורים שומנים וכתמים.

אקנה אופיינית לכ-80% מאוכלוסיית המתבגרים, ומהווה מטרד ומקור לסבל פיסי ורגשי כאחד מבוכה רבה וחוסר בטחון ויכולה להמשיך ולהתפרץ עד אחרי גיל  45.

מחקרים שנעשו סותרים את התפיסה המקובלת שלפיה אקנה היא נחלתם של צעירים. מתברר שאקנה גם באזור הישבן והמפשעות בגיל מבוגר שכיחה יותר ממה שחשבנו. נוטה להופיע כאקנה קשה ועיקשת יותר עם נגעים עמוקים וכואבים יותר – אקנה ציסטית.

 

  • ופנית לרופא מומחה שלא הצליח לשפר את מצב אקנה בישבן והמפשעות ממנה את סובלת שנים, ומסתפק באמירה "זה יחלוף מעצמו, או תלמד/י לחיות עם זה"…
  • ומרחת אין סוף תכשירים ולא ראית תוצאות…
  • ונסית הומאופתיה, צמחים, רפלקסולוגיה,  גלולות דיאנה וגלולות יסמין, דיקור סיני, שינוי בתזונה ואורח חיים בריא…וזה לא עובר מאליו …

ולטיפולים שלא נתנו מענה מספק לאקנה בישבן ובמפשעות, המלווה בחטטים/צלקות שקעים וכתמים שחורים ושומנים, יש טיפול… ללא תרופות – ללא בדיקות דם – וללא פגיעה בכבד.

סובלת מאקנה בישבן ובמפשעות? בואי גלי איך ניתן להגיע לכמעט 90% שיפור לאקנה, צלקות חטטים וכתמים בישבן ובמפשעות בטיפול חדשני ומוכח בשיטת IPL ואנרגיית גלי רדיו RF הנשמר לאורך זמן ולטווח ארוך.

ללא תופעות לואי – ללא שינוי באורח החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך.

 

סקפטית? לא מאמי/נה? את מוזמנת לגלוש באתר הבית שלי ולהתרשם מעל 100 המלצות של לקוחות מרוצים. ניתן לקבל טלפון להתקשרות ולהתרשמות.

רוצה סיפור הצלחה משל עצמך? התקשרי כעת 0558833337 לתאום פגישת ייעוץ חינם. הטיפול הינו אישי ופרטני על ידי בלבד. ולא ממטפלות שאך זה סיימו קורס, כפי שנהוג במרבית המכונים בארץ.

תחום התמחותי כ-17 שנים רק בטיפול בבעיות עור שאינן ניתנות לשיפור והטבה ברפואה הקונוונציונאלית בשילוב טכנולוגיית IPL ואנרגיית גלי רדיו RF/.

הוסף תגובה