טיפול וליווי בתביעות לרבות הכוונה מקצועית עד לסגירתן

כשאנחנו שוכרים את שירותיו של בעל מקצוע, אנחנו מצפים שיעמוד איתנו בכל עניין שלשמו הוא נשכר על ידנו מהרגע הראשון עד האחרון, שייענה לכל שאלה ולכל עניין שיש לנו, ולאחר מכן יטפל בנו בכל נושא ונושא שלשמו שכרנו את שירותיו, עם זה מולנו ועם זה באופן ישיר מול גורמים אחרים.

כך בוודאי כשאנחנו שוכרים את שירותיה של סוכנות ביטוח, אנחנו מצפים לקבל טיפול וליווי בתביעות לרבות הכוונה מקצועית עד לשלב בו התהליך נסגר. בגישה זו בדיוק נוקטת ניצה ענבר סוכנות לביטוח כללי.

ניצה ענבר סוכנות לביטוח כללי עובדת עם עסקים מתחומים שונים, הן מתחומים של תשתיות, אנרגיה ירוקה, תעשיות, מסחר ועוד, היא עובדת עם כל לקוח באופן פרטני על פי צרכיו בהתאם לדרישותיו. סל הביטוחים שהיא מספקת הוא רחב וכולל בין היתר גם ביטוח רכוש, נאמנות, כספים ועוד. אך גולת הכותרת של עבודתה מול אותם לקוחות היא, שהיא מספקת לכל לקוח תשתית רחבה של שירות וטיפול.

מה כולל הטיפול שאנחנו צריכים לקבל מסוכנות ביטוח

אם נבחן את הנושא על פי המודל של ניצה ענבר סוכנות לביטוח כללי הרי שהמודל לפיו סוכנויות הביטוח צריכות לפעול ואליו אנחנו צריכים לשאוף שינהגו כל הסוכנויות הוא כזה.

בשלב הראשוני הסוכנות צריכה לבצע מחקר מעמיק אודות השירות שהיא יכולה להעניק לנו. מחקר זה יכלול מה בדיוק החברה שלנו עושה, באיזה תחום ושוק היא פועלת, כיצד היא יכולה לעזור לנו ואילו כיסויים אנחנו צריכים.

בשלב השני עליה לנהל עבורנו מו"מ מול חברות הביטוח במטרה להעניק לנו את הפוליסות המטיבות ביותר עם מרבית הכיסויים הנדרשים שלנו. על הסוכנות לקחת בחשבון שסך הכיסויים צריכים להיות לא רק לגבי עניינים מוכרים וידועים אלא גם לעניינים שאינם מוכרים וגלויים לעין. כלומר דברים שהסבירות שיתרחשו נמוכים. כך נוכל להיות מוגנים ולא מופתעים.

בשלב השלישי על החברה ללוות אותנו בכל הליך של תביעה מול חברת הביטוח עד הסוף. לנהל מו" עיקש, להציג ראיות ולהביא עדים שיוכיחו את צדקתנו. עליה לזכור שהיא מייצגת אותנו ועל כן מה שאנחנו רוצים הוא מה שחשוב. ככל שהחברה תתעקש יותר למעננו, כך הסיכוי שנגבר בתביעה גבוה יותר והסיכוי שנשיג מה שאנחנו רוצים הוא גדול יותר.

חשוב להבהיר, סוכנות ביטוח טובה שנלחמת למעננו היא הערובה שלנו לישון טוב בלילה ולדעת שהעסק שלנו מוגן. עלינו להיות מוכנים לכל סיטואציה ורק בעזרת פוליסה טובה וסוכנות ביטוח חזקה ואיתנה נוכל להיות רגועים שאכן אנחנו מוכנים לכל עניין ועניין.

לסיום, ניצה ענבר סוכנות לביטוח כללי אכן מציגה דרך זו ומוכיחה שאפשר לשמור על צרכי הלקוח ולדאוג לו בהתעקשות אין קץ וליווי מהשלב הראשון עד שהתביעה נסגרת.

 

הוסף תגובה